Przejdź do treści

Jak sprzedawać więcej na Facebooku – 10 grup odbiorców na Facebooku, które zwiększą Twoją sprzedaż

Jak opracować skuteczną strategię, która w oparciu o odpowiednie dotarcie do użytkowników Facebooka będzie sprzedawała jeszcze więcej? Jakie grupy odbiorców okazują się najskuteczniejsze? Jak sprzedawać na Facebooku?

Jeżeli szukasz sprawdzonych przykładów do wykorzystania, pobierz LISTĘ 10 GRUP ODBIORCÓW, KTÓRE ZWIĘKSZĄ TWOJĄ SPRZEDAŻ.

Lista 10 grup odbiorców na Facebooku, które zwiększą Twoją sprzedaż

Poniższa lista została opracowana w sposób, który pomoże przy stawianiu pierwszych kampanii Facebook Ads. Jednocześnie spełnią rolę weryfikacji, czy Twoje reklamy mogą sprzedawać jeszcze lepiej.

Jak sprzedawać więcej na Facebooku

W trakcie przygotowywania strategii kampanii, określenie swojej grupy odbiorców jest tak samo ważne, jak część kreatywna (grafika reklamowa + tekst) oraz zaplanowany budżet reklamowy. W głównej mierze te 3 elementy ostatecznie decydują o tym, czy kampania na Facebooku będzie generować zyski.

Grupy odbiorców na Facebooku

Grupy obiorców to mówiąc inaczej określone zbiory osób, do których potencjalnie może dotrzeć Twoja reklama. Wybór kierowania przekazu reklamowego (targetowania) można podzielić na 3 główne grupy:

Core Audience

osoby spełniające odpowiednie zainteresowania, zachowania lub dane demograficzne,

Custom Audience

tzw. niestandardowe grupy odbiorców, a więc osoby, które wykonały pewną czynność związaną z naszą stroną internetową, profilem na Facebooku czy Instagramie lub zareagowały na specyficzny przekaz reklamowy,

Lookalike Audience

tzw. grupy podobnych odbiorców, a więc listy odbiorców charakteryzujące się podobnymi zachowaniem na platformie do podstawowej grupy niestandardowej.

Dobre grupy to klucz do zwiększenia sprzedaży w Twoim sklepie.

A jeśli zapoznałeś się z naszymi grupami i Twoja sprzedaż nadal stoi w miejscu, napisz do nas, a my poprowadzimy dla Ciebie prawdziwie skuteczną kampanię.


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes