Przejdź do treści

Jesteśmy po to, żeby
rozwinąć Twój biznes

Doradzamy i opracowujemy długofalowe strategie dla e-commerce, firm poszukujących zapytań (lead-generation), oraz tych, które pragną podnieść rozpoznawalność swoich produktów.

Kim jesteśmy?

Od Performance Media
do Lumo

Jesteśmy częścią Performance Media, orientację na wyniki mamy w DNA. Od 19 lat wspólnie wyznaczamy standardy
na rynku.

Czerpiemy doświadczenia z projektów o charakterze globalnym, projektów dla największych marek na polskim rynku, aby najskuteczniejsze praktyki przełożyć na rozwiązania dedykowane dla mniejszych klientów.

W Lumo skupiamy się na ambitnych firmach, także tych mniejszego rozmiaru, które chcą konkurować z największymi na rynku. Rozumiemy potrzeby przedsiębiorców.

Naszą siłą jest umiejętność słuchania i zespół prawdziwych specjalistów – nigdy nie ograniczamy się do jednego narzędzia. Wiemy, że produkty to jedynie droga do celu i tylko umiejętne ich użycie prowadzi do oczekiwanych efektów.

Nasze wartości

  • Rozwój Twojego biznesu

    Koncentrujemy się na tym, co najważniejsze. Na każdym etapie upewniamy się, że rozumiesz intencje naszych działań. Cel jest jasny – maksymalnie wykorzystać Twój budżet do tego, byśmy wspólnie osiągnęli wymierne korzyści.

  • Transparentność

    Na każdym etapie prac mówimy jak jest – szczerze i pragmatycznie. Nie ma u nas „drobnych druczków”. Klienci są z nami dlatego, że jesteśmy skuteczni, a nie przez to, że trudno im rozwiązać umowę.

  • Zaangażowanie

    Dbamy o Twój biznes dokładnie tak, jak o swój. Chcemy w pełni zrozumieć Twoje problemy i zauważyć wszystkie szanse. Poświęcamy na to tyle czasu, ile potrzeba.

  • Dobre relacje

    15% specjalistów pracuje u nas powyżej 10 lat. Ponad 1/3 – powyżej 5 lat. Naszych klientów, pracowników i współpracowników traktujemy po partnersku. Dobre relacje to takie, które są trwałe.

Jak działamy?

Poznaj nasz proces

  • 1

    Screening – analizujemy tło

    Chcemy dobrze zrozumieć sytuację klienta – wykorzystamy wszystkie dostępne narzędzia, by dowiedzieć się, jak funkcjonuje jego strona, jak jest wypozycjonowana, jakie reklamy są aktywne – i czy są w ogóle. Przeglądamy więc Twój biznes i Twoje otoczenie konkurencyjne, bo chcemy być przygotowani na spotkanie z Tobą.

  • 2

    Kluczowe spotkanie

    Pierwsze kroki w kierunku współpracy, które szybko pokażą, czy do siebie pasujemy. Zdzwońmy się, zróbmy wideokonferencję, spotkajmy się. To właśnie tutaj zapytamy o Twoje oczekiwania, posłuchamy historii Twojego biznesu, opowiesz nam o swoich celach, znajdziemy punkty styczne, ustalimy budżet. Będzie merytorycznie i intensywnie – a po wszystkim prześlemy Ci podsumowanie.

  • 3

    Opracowujemy strategię, która zadziała

    Mamy już na Ciebie pomysł i strategię działania. Przedstawimy Ci nasz plan na to, jak wykorzystać mocne punkty, które znaleźliśmy. Omówimy to, co można zrobić lepiej, gdzie widzimy potencjał, który koniecznie rozwiniemy. Chcemy porównać to, co myślimy o kliencie z tym, co klient myśli o swojej firmie.

  • 4

    Przychodzimy z gotowym planem

    Przedstawiamy Ci naszą ofertę – wszystko to, co powstało na bazie pomysłów naszego zespołu specjalistów. To finansowa wersja strategii i prac koncepcyjnych. Wszystko, o czym wcześniej rozmawialiśmy, zbieramy w całość – otrzymasz od nas konkrety. Ceny, cele, ramy czasowe. Wspólnie ustalamy od kiedy zaczynamy.

  • 5

    Finalizacja

    Wchodzimy na wspólną ścieżkę. Podpisujemy zamówienie, a temat przejmuje zespół ekspertów od długofalowych relacji. Poszczególnymi aspektami zajmują się dedykowani specjaliści. Od teraz pracujemy już razem – a na końcu będą po prostu świetne efekty.

Team

Nic by sie nie wydarzyło bez naszego zespołu

Praca z naszym zespołem zawsze jest długofalowa. Przydzielony opiekun zostaje z Tobą na długie lata – to podstawa, by kampanie były prowadzone spójnie i przynosiły doskonałe efekty.

Traktujemy naszych pracowników w wyjątkowy sposób. Nasi specjaliści po prostu chcą z nami pracować, a to zapewnia klientom stabilną współpracę i dobre doradztwo bez niepotrzebnych zawirowań.

Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes