Przejdź do treści

SEO i SXO, które przynosi korzyści

  • Sprawimy, że Twoja strona będzie widoczna w wyszukiwarkach
  • Zyska ona doskonałą pozycję, co przełoży się na konwersję – więcej klientów
  • Zadbamy o to, by użytkownik kierował się do Ciebie – nie do konkurencji
  • Za pomocą SXO sprawimy, że wizyta klienta na Twojej stronie będzie dla niego przyjemnością
Skontaktuj się
Agencja SEO - rozwiniemy Twój biznes

Dlaczego robimy
to tak dobrze?

  • Plan optymalizacji dopasowany
    do specyfiki klienta

    W Lumo dysponujemy wieloma metodami optymalizacji, które umiejętnie dopasowujemy do potrzeb twojego biznesu.

  • Specjaliści SEO
    nadążają za zmianami

    Algorytm Google ciągle się zmienia, a nasi specjaliści SEO nadążają za tymi zmianami od lat

  • Autorskie narzędzia SEO
    dostępne tylko u nas

    Coś, czego nikt inni Ci nie zaoferuje. Stale je rozwijamy, aby nasze strategie były naprawdę uszyte na miarę

  • Analizujemy, myślimy
    i wyciągamy wnioski

    Raportujemy to, na czym Ci zależy. Nie musisz żmudnie poszukiwać potrzebnych informacji. Omówimy je w przystępny sposób. Skupiamy się na tym co najważniejsze.

Metoda
LUMO

W agencji marketingowej Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu w zakresie pozycjonowania stron jest dobre poznanie klienta. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów, jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele. SEO to podstawa dobrego planu marketingowego i należy poświęcić mu czas i uwagę.

  • 1

    Analiza i jeszcze raz analiza

    Pozwalamy sobie nieco Cię sprawdzić. Dysponujemy narzędziami, dzięki którym możemy prześwietlić Twoją sytuację SEO i SXO i zaproponować strategię pozycjonowania dopasowaną do Twoich wyzwań.

  • 2

    Zrozumienie sytuacji klienta i jego potrzeb

    By mieć pewność, że idziemy w dobrym kierunku. Nie pozwalamy sobie na błędy w tym miejscu. Dlatego poświęcamy maksimum energii na zrozumienie Twojego biznesu.

  • 3

    Strategia SEO

    Komponujemy działania On Site i UX dla serwisu, następnie planujemy link-building i strategię content marketingową.

  • 4

    Optymalizacja

    Przekrojowa optymalizacja – od struktury serwisu, przez kategorie, aż do opisów produktów z zachowaniem standardów UX.

  • 5

    Weryfikacja widoczności i rekonstrukcja planu

    Czy wszystko idzie tak dobrze, jak myśleliśmy, czy jednak potrzebna jest korekta? Regularnie weryfikujemy pozycje twojej strony WWW w wynikach organicznych oraz inne parametry SEO.