
SEO, które przynosi
korzyści biznesowe
-
Zbudujemy widoczność Twojej witryny w Sieci i zadbamy o linkbuilding
-
Otrzymasz wsparcie opiekuna i regularne analizy, które będą dla Ciebie zrozumiałe
-
Stworzymy dla Ciebie content plan na cały kwartał i pomożemy w pisaniu postów na bloga, opisów do e-sklepu czy treści na podstrony
-
Pomożemy skonfigurować narzędzia analityczne
Zaufali nam m.in.:





SEO uzasadnione biznesowo
SEO , czyli Search Engine Optimization, nie przynosi zysków od razu, ale jak już zacznie – są to zyski wymierne! SEO, które oferuje zespół Lumo, daje realne zyski w postaci konwersji, zasięgów i budowania wiarygodności Twojej domeny w Sieci.
Inwestycja w budowanie contentu oraz profil linkowy Twojej witryny zwróci Ci się po wielokroć, tego jesteśmy w stu procentach pewni.
Przełożenie danych związanych z SEO, jak pozycja w wyszukiwarkach, udział ruchu organicznego czy budowa profilu linkowego, nie zawsze jest łatwe. Dlatego u nas w pakiecie z profesjonalną usługą i doradztwem dostajesz rzetelne wyjaśnienia co, po co i ile możesz na tym zyskać!

Profil linków
Analityka
Dlaczego robimy
to tak dobrze?
-
Plan optymalizacji dopasowany
do specyfiki klientaW Lumo dysponujemy wieloma metodami optymalizacji, które umiejętnie dopasowujemy do potrzeb twojego biznesu.
-
Specjaliści SEO
nadążają za zmianamiAlgorytm Google ciągle się zmienia, a nasi specjaliści SEO nadążają za tymi zmianami od lat
-
Autorskie narzędzia SEO
dostępne tylko u nasCoś, czego nikt inni Ci nie zaoferuje. Stale je rozwijamy, aby nasze strategie były naprawdę uszyte na miarę
-
Analizujemy, myślimy
i wyciągamy wnioskiRaportujemy to, na czym Ci zależy. Nie musisz żmudnie poszukiwać potrzebnych informacji. Omówimy je w przystępny sposób. Skupiamy się na tym co najważniejsze.


Metoda
LUMO
W agencji marketingowej Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu w zakresie pozycjonowania stron jest dobre poznanie klienta. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów, jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele. SEO to podstawa dobrego planu marketingowego i należy poświęcić mu czas i uwagę.
-
1
Analiza i jeszcze raz analiza
Pozwalamy sobie nieco Cię sprawdzić. Dysponujemy narzędziami, dzięki którym możemy prześwietlić Twoją sytuację SEO i SXO i zaproponować strategię pozycjonowania dopasowaną do Twoich wyzwań.
-
2
Zrozumienie sytuacji klienta i jego potrzeb
By mieć pewność, że idziemy w dobrym kierunku. Nie pozwalamy sobie na błędy w tym miejscu. Dlatego poświęcamy maksimum energii na zrozumienie Twojego biznesu.
-
3
Strategia SEO
Komponujemy działania On Site i UX dla serwisu, następnie planujemy link-building i strategię content marketingową.
-
4
Optymalizacja
Przekrojowa optymalizacja – od struktury serwisu, przez kategorie, aż do opisów produktów z zachowaniem standardów UX.
-
5
Weryfikacja widoczności i rekonstrukcja planu
Czy wszystko idzie tak dobrze, jak myśleliśmy, czy jednak potrzebna jest korekta? Regularnie weryfikujemy pozycje twojej strony WWW w wynikach organicznych oraz inne parametry SEO.
-