Przejdź do treści

Case studies

E-commerce

Zobacz jak zwiększyliśmy przychody w e-commerce ponad 4 razy

Branża ecommerce Branża ecommerce
Profil klienta

Jak rozpoczęliśmy współpracę?

Problemy
do rozwiązania

Problemy

Złe doświadczenia

Brak kontroli

Nasze cele

Realizujemy założone długo i krótkofalowe cele

1

Zwiększenie ROAS i maksymalizacja sprzedaży.

2

Lojalizacja klienta w różnych kanałach reklamowych

3

UX – dostosowanie strony

4

Rozwój allegro – poza pierwszą 10 na allegro w swojej branży, teraz jest w top 3

Wdrożona strategia

Sprawdź, jakie kroki umożliwiły nam realizację celów klienta

Google ads

  • PPC – współpraca skoncentrowana na sprzedaży – główny cel
  • PLA – kampanie sprzedażowe nastawione na konwersje
  • GDN elastycznymi banerami – kampania sprzedażowa
  • DSA – kampania skupiona na pozyskaniu dużej ilości taniego ruchu

Reklama na Facebooku

  • Katalog produktów – prezentacja produktów wraz z ceną
  • Kampanie pod okazje – specjalne kampanie w okresach promocyjnych
  • Remarketing – lojalizacja klientów i dosprzedaż

SEO – Pozycjonowanie sklepu

  • Audyt techniczny
  • Wdrożenie rekomendacji
  • Rozbudowa drzewka kategorii
  • UX pod konwersje
  • Zwiększenie ruchu organicznego
EFEKTY

Rezultaty naszych
działań

Odnotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży w poszczególnych kanałach reklamowych

Zoptymalizowaliśmy koszty związane z prowadzeniem działań na Allegro

Uprościliśmy system rozliczeń – jedna faktura na wszystkie usługi

Ułatwiliśmy klientowi kontrolę wydatków na reklamę i zwrotów z inwestycji, aby mógł podejmować decyzje o precyzyjne dane

DALSZE PLANY

Rekomendacje kolejnych kroków

1

Rozwój gamy produktów – trendy pokazały nam, jakie produkty są poszukiwane przez użytkowników. Zachęciło to klienta do pracy nad swoim asortymentem i poszerzenia oferty

2

Praca nad rebrandingiem – odświeżenie wyglądu opakowań oraz dostosowanie do niego wyglądu sklepu internetowego

3

Praca na ścieżce zakupowej – działania optymalizacyjne mające na celu maksymalizację sprzedaży, lojalizacja

W liczbach

Wyniki Lumo są jasne

  • wzrost ilości zamówień

    4.2x

  • wzrost wartości zamówień w sklepie internetowym

    2.25x

  • wzrost wartości zamówień na Allegro

    8.4x


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes