Przejdź do treści

Content marketing,
czyli treści, które pracują dla Ciebie

  • Stworzymy dla Ciebie teksty, które każdy będzie chciał przeczytać
  • Za ich pomocą wygenerujemy wzrosty w SEO
  • Zaproponujemy Ci teksty wysokiej jakości – felietony, e-booki, autorskie długie formy
  • Sprawimy, że każdą złotówkę budżetu wydasz na to, co rzeczywiście działa

Zaufali nam m.in.:

Darmowa wycena

Cała masa skutecznych znaków (ze spacjami)

Content marketing to tworzenie angażujących i funkcjonalnych tekstów, które pisze się w celu osiągnięcia konkretnych rezultatów.

Ich zadaniem jest wywołanie emocji, zwrócenie uwagi użytkowników, dotarcie do klientów za pomocą zaangażowania ich w lekturę. Doskonale wiemy, jak pisać, by inni chcieli to przeczytać.

  • Teksty SEO

  • E-booki

  • Artykuły sponsorowane

  • Teksty blogowe

  • Poradniki

  • Opisy produktów

  • Felietony

  • Quality content

  • Dlaczego robimy
    to tak dobrze?

    • Mediaplan dopasowany
      do celów i sezonowości

      Każdy z naszych specjalistów posiada wyjątkowe doświadczenie. Dobieramy opiekuna do konkretnego przypadku, aby już od startu kampanii maksymalizować jej efekty.

    • Ścisła współpraca ekspertów

      Specjaliści SEO i mistrzowie pióra tworzą zespół, który skutecznie się uzupełnia, przez co efekt robi wrażenie.

    • Miliony znaków, tysiące tekstów,
      setki sukcesów

      Nasz zespół pisał już na każdy temat i tak samo rzetelnie napisze również o Tobie.

    • Analizujemy, myślimy
      i wyciągamy wnioski

      Raportujemy to, na czym Ci zależy. Nie musisz żmudnie poszukiwać potrzebnych informacji. Omówimy je w przystępny sposób. Skupiamy się na tym co najważniejsze.

    Metoda
    LUMO

    W Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu działań reklamowych jest dobre poznanie klienta. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów, jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele.

    • 1

      Analiza i research

      Dokładnie sprawdzamy, jak pisze konkurencja i co najbardziej chcą czytać Twoi odbiorcy.

    • 2

      Wybór rodzajów tekstów

      Oceniamy na bazie doświadczenia, jakie produkty będą dla Ciebie najbardziej użyteczne.

    • 3

      Dobór dedykowanych specjalistów

      Treści tworzą ci, którzy jak nikt rozumieją Twój biznes i potrafią o nim opowiedzieć.

    • 4

      Bieżący monitoring

      Sprawdzamy, oceniamy, reagujemy. Monitorujemy, jak odbierane są treści i jak rosną ich wskaźniki.

    • 5

      Raport i wnioski

      Przedstawiamy Ci, jakie efekty przyniosła nasza praca i w którym kierunku powinniśmy dalej podążać.