Content marketing,
czyli treści, które pracują dla Ciebie
-
Stworzymy dla Ciebie teksty, które każdy będzie chciał przeczytać
-
Za ich pomocą wygenerujemy wzrosty w SEO
-
Zaproponujemy Ci teksty wysokiej jakości – felietony, e-booki, autorskie długie formy
-
Sprawimy, że każdą złotówkę budżetu wydasz na to, co rzeczywiście działa
Zaufali nam m.in.:
Cała masa skutecznych znaków (ze spacjami)
Content marketing to tworzenie angażujących i funkcjonalnych tekstów, które pisze się w celu osiągnięcia konkretnych rezultatów.
Ich zadaniem jest wywołanie emocji, zwrócenie uwagi użytkowników, dotarcie do klientów za pomocą zaangażowania ich w lekturę. Doskonale wiemy, jak pisać, by inni chcieli to przeczytać.
Teksty SEO
E-booki
Artykuły sponsorowane
Teksty blogowe
Poradniki
Opisy produktów
Felietony
Quality content
Dlaczego robimy
to tak dobrze?
-
Mediaplan dopasowany
do celów i sezonowościKażdy z naszych specjalistów posiada wyjątkowe doświadczenie. Dobieramy opiekuna do konkretnego przypadku, aby już od startu kampanii maksymalizować jej efekty.
-
Ścisła współpraca ekspertów
Specjaliści SEO i mistrzowie pióra tworzą zespół, który skutecznie się uzupełnia, przez co efekt robi wrażenie.
-
Miliony znaków, tysiące tekstów,
setki sukcesówNasz zespół pisał już na każdy temat i tak samo rzetelnie napisze również o Tobie.
-
Analizujemy, myślimy
i wyciągamy wnioskiRaportujemy to, na czym Ci zależy. Nie musisz żmudnie poszukiwać potrzebnych informacji. Omówimy je w przystępny sposób. Skupiamy się na tym co najważniejsze.
Metoda
LUMO
W Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu działań reklamowych jest dobre poznanie klienta. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów, jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele.
-
1
Analiza i research
Dokładnie sprawdzamy, jak pisze konkurencja i co najbardziej chcą czytać Twoi odbiorcy.
-
2
Wybór rodzajów tekstów
Oceniamy na bazie doświadczenia, jakie produkty będą dla Ciebie najbardziej użyteczne.
-
3
Dobór dedykowanych specjalistów
Treści tworzą ci, którzy jak nikt rozumieją Twój biznes i potrafią o nim opowiedzieć.
-
4
Bieżący monitoring
Sprawdzamy, oceniamy, reagujemy. Monitorujemy, jak odbierane są treści i jak rosną ich wskaźniki.
-
5
Raport i wnioski
Przedstawiamy Ci, jakie efekty przyniosła nasza praca i w którym kierunku powinniśmy dalej podążać.
-