Przejdź do treści

Pozycjonowanie stron internetowych
Szczecin

    Pozycjonowanie Szczecin – poznaj korzyści dla Twojej firmy

    Skuteczne pozycjonowanie dla firm ze Szczecina

    Pozycjonowanie stron – dowiedz się jak wygląda proces

    • Profesjonalny audyt SEO

      Audyt SEO wykonywany jest na początku współpracy. Jego celem jest dokładna analiza obecnego stanu witryny oraz najważniejszych jej elementów, które mają wpływ na widoczność w wyszukiwarce Google. Sprawdzamy strukturę strony, opublikowane treści, elementy techniczne i wiele innych.

      Na podstawie audytu strony opracujemy indywidualną strategię, której celem będzie eliminacja wykrytych błędów technicznych oraz budowa widoczności na wybrane słowa kluczowe.

    • Analiza konkurencji

      Pozwala sprawdzić, na jakie frazy kluczowe widoczni są Twoi konkurenci. To też cenne źródło informacji o działaniach optymalizacyjnych wykonanych na serwisach konkurujących z Twoją witryną. Sprawdzamy strukturę strony, treści oraz profil linkowy.

      Analiza ta pozwala nam określić ilość pracy jaką musimy wykonać oraz czasu, jaki będzie potrzeby do osiągnięcia zbliżonych efektów pozycjonowania strony.

    • Dobór i analiza słów kluczowych

      Słowa kluczowe odgrywają ogromną rolę w procesie pozycjonowania. Od trafnej selekcji zależy skuteczność kampanii i jej efekty. Bardzo często analizie fraz poświęcamy wiele godzin, aby wyselekcjonować te odpowiednie.

      Analiza słów kluczowych pozwala także określić poprawność struktury, a także określić sposób optymalizacji dla wybranych podstron. Analiza precyzuje również konieczność rozbudowy bądź modyfikacji istniejącej treści.

    • Przygotowanie strategii SEO

      Strategia SEO jest opracowywana na podstawie obecnej widoczności, zawartości Twojej oferty i specyfiki branży, w której działasz. Celem strategii jest zbudowanie widoczności na najważniejsze słowa kluczowe opisujące Twój biznes.

      Działania SEO w ramach strategii dotyczyć będą optymalizacji Twojej witryny, a także działań poza stroną. O wszystkich etapach poinformujemy Cię w naszej korespondencji, a w razie konieczności wytłumaczymy ich celowość.

    • Wdrożenie optymalizacji

      Kolejnym etapem pozycjonowania jest wdrożenie przygotowanych zaleceń i rekomendacji zawartych w audycie. Większość działań, które wykonamy w obrębie Twojej witryny nie będą widoczne dla użytkowników.

      Eliminując błędy techniczne skupiamy się na prawidłowej optymalizacji, która przekłada się na lepsze dopasowanie strony do większej liczby słów kluczowych oraz lepszej oceny przez algorytmy Google.

    • Content marketing

      Optymalizacja treści na stronie jest jednym z kluczowych czynników wpływających na efektywność pozycjonowania. W ramach działań poprawiamy teksty, które są niskiej jakości lub wymagają rozbudowy.

      W ramach działań content marketingowych tworzone są wysokiej jakości treści ofertowe oraz artykuły sponsorowane, które opublikowane będą na zewnętrznych serwisach.

    • Link building

      Elementem pozycjonowania lokalnego jest content marketing w lokalnych mediach. W ramach działań przygotowujemy artykuły sponsorowane w lokalnych serwisach internetowych, z których linki kierują do pozycjonowanego serwisu.

      Linki lokalne są bardzo ważnym elementem pozwalającym na lepszą widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Poprawiają powiązanie słów kluczowych z lokalizacją Twojego biznesu.

    • Google Moja Firma

      Wizytówka w usłudze Google Moja Firma ułatwia użytkownikom odszukanie Twojej firmy na mapie, sprawdzenie profilu jej działalności, godzin pracy, opcji kontaktu oraz dostępnych usług. Umożliwia też dodawanie opinii.

      Powiązanie witryny z Google Moja Firma ma duży wpływ na pozycjonowanie lokalne. Pozwala algorytmom wyszukiwarki skuteczniej powiązywać Twoją działalność z daną lokalizacją.

    • Weryfikacja i raportowanie działań

      W każdym miesiącu współpracy otrzymasz od nas raporty z wykonanych działań na stronie oraz zrealizowanych publikacji sponsorowanych. Ponadto prześlemy Tobie raport dotyczący widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

      Na bieżąco monitorujemy i weryfikujemy nasze działania, co pozwala nam stale ulepszać jakość wdrożonej optymalizacji, aby móc dostarczać Tobie najlepsze efekty usługi.

    Jakie frazy opisują Twój biznes w Szczecinie?

    Cennik pozycjonowania dla Szczecina

    Lumo – specjaliści w pozycjonowaniu stron