Przejdź do treści

Pozycjonowanie stron internetowych
Szczecin

Złóż formularz

Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin – poznaj korzyści

Skuteczne pozycjonowanie lokalne na Szczecin

Jak wyglądają działania SEO w Szczecinie?

  • Profesjonalny audyt SEO

    Audyt SEO wykonywany jest na początku współpracy. Jego celem jest dokładna analiza obecnego stanu witryny oraz najważniejszych jej elementów, które mają wpływ na widoczność w wyszukiwarce Google. Sprawdzamy strukturę serwisu, opublikowane treści, elementy techniczne i wiele innych aspektów.

    Na podstawie audytu strony opracujemy plan działań, których celem będzie eliminacja wykrytych błędów technicznych oraz budowa widoczności na wybrane frazy kluczowe.

  • Analiza konkurencji

    Dokładna analiza pozwala nam sprawdzić, na jakie frazy kluczowe widoczni są Twoi konkurenci. To też cenne źródło informacji na temat dobrych praktyk w Twojej branży. Sprawdzamy szereg elementów, jak struktura strony, treści oraz profil linkowy.

    Dzięki temu możemy określić ilość pracy, jaką musimy wykonać oraz czasu, jaki będzie potrzeby do osiągnięcia zakładanych efektów.

  • Dobór i analiza słów kluczowych

    Słowa kluczowe odgrywają ogromną rolę w procesie pozycjonowania. To przede wszystkim od ich trafnej selekcji zależy skuteczność kampanii. Bardzo często analizie fraz poświęcamy wiele godzin, aby wyselekcjonować te odpowiednie.

    Pozwala ona także zweryfikować poprawność struktury serwisu i zaplanować jej optymalizację. Dzięki niej określamy również konieczność rozbudowy bądź modyfikacji istniejącej treści.

  • Przygotowanie strategii SEO

    Strategia SEO jest opracowywana na podstawie obecnej widoczności, zawartości Twojej oferty i specyfiki branży, w której działasz. Jej celem jest zbudowanie widoczności na najważniejsze zapytania opisujące Twój biznes.

    To plan, który zawiera między innymi zakres optymalizacji Twojej witryny, a także konkretnych działań SEO realizowanych poza stroną. Znajdziesz tam cele, które osiągniemy i sposób ich realizacji.

  • Wdrożenie optymalizacji

    Kolejnym etapem pozycjonowania jest wdrożenie przygotowanych zaleceń i rekomendacji zawartych w audycie.

    Eliminując błędy techniczne, skupiamy się na prawidłowej optymalizacji strony. która przekłada się na lepsze dopasowanie strony do większej liczby słów kluczowych oraz wyższej oceny przez algorytmy Google.

  • Content marketing

    Optymalizacja treści jest jednym z kluczowych czynników, wpływających na efektywność pozycjonowania. W jej ramach poprawiamy teksty, które są niskiej jakości lub wymagają rozbudowy.

    Tworzymy także wysokiej jakości treści ofertowe oraz artykuły blogowe i sponsorowane, które publikujemy na zewnętrznych serwisach.

  • Link building

    Istotnym elementem SEO lokalnego jest pozyskiwanie odnośników z lokalnych mediów. W ramach takich działań przygotowujemy artykuły sponsorowane w lokalnych serwisach internetowych, z których linki kierują do Twojej witryny.

    Dzięki temu rośnie autorytet Twojego serwisu i jej pozycje w Google.

  • Google Moja Firma

    Wizytówka w usłudze Google Moja Firma ułatwia użytkownikom odszukanie firmy na mapie, sprawdzenie profilu jej działalności, godzin pracy, opcji kontaktu oraz dostępnych usług. Umożliwia też dodawanie opinii.

    Powiązanie witryny z Google Moja Firma ma duży wpływ na pozycjonowanie lokalne. Pozwala algorytmom wyszukiwarki skuteczniej powiązywać Twoją działalność z daną lokalizacją.

  • Weryfikacja i raportowanie działań

    Na bieżąco monitorujemy i weryfikujemy nasze działania, aby móc je optymalizować. w naszej agencji SEO stawiamy także na transparentność.

    Właśnie dlatego każdym miesiącu współpracy otrzymasz raporty z działań przeprowadzonych na stronie oraz zrealizowanych publikacji sponsorowanych. Będziemy przesyłać Ci także podsumowanie pozycji w wynikach wyszukiwania.

Jakie frazy opisują Twój biznes w Szczecinie?

Ile kosztuje pozycjonowanie stron i sklepów w Szczecinie? Cena pozycjonowania stron

Agencja SEO Lumo – specjaliści w pozycjonowaniu w Szczecinie i całej Polsce