Przejdź do treści

Kampanie Bing, Allegro, Criteo, Programmatic

  • Zaproponujemy Ci alternatywne kanały do promowania biznesu
  • Poznasz możliwości mniej popularnych, ale skutecznych narzędzi
  • Trafimy w niszę, w której przebywają Twoi klienci
  • Będziesz widoczny w przestrzeniach, o których istnieniu nie wie Twoja konkurencja

Zaufali nam m.in.:

Darmowa wycena

Dodatkowe kanały reklamowe

Świat narzędzi reklamowych nie kończy się na tych najbardziej popularnych. Stale poszerzamy portfolio produktów wzbogacając te, które oferują standardowo wszystkie agencje.

Przykładowo – Criteo fenomenalnie zwiększa wolumen sprzedaży, zaś Bing wzmacnia przekaz wykorzystując mikromomenty. Czy wiesz, czym one są…?

Dlaczego robimy
to tak dobrze?

  • Potrafimy używać nie tylko najbardziej popularnych narzędzi

    Twoja konkurencja być może nawet nie dotarła do obszarów, które my znamy doskonale.

  • Nasi specjaliści potrafią wykraczać poza standard

    Zaproponują Ci dodatkowe rozwiązania dla osiągnięcia lepszych efektów.

  • Jesteśmy o krok przed innymi agencjami

    Jesteśmy pionierami wielu rozwiązań – dzięki temu pierwsi wykorzystamy kanał, z którego później będą korzystać wszyscy.

  • Wyciągamy wnioski i je objaśniamy

    Dzięki czemu wiesz, co robimy i rozumiesz, jak dobrze wpłynęło to na Twoje kampanie.

Wyjątkowe
podejście

W Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu działań reklamowych jest dobre poznanie klienta, jego sytuacji konkurencyjnej i zrozumienie jego potrzeb. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele.

  • 1

    Omówienie strategii

    Uzgadniamy cele biznesowe i oczekiwane rezultaty. Tworzymy plan działania, który zdeterminuje dalsze kroki.

  • 2

    Przygotowanie kompozycji reklamowej

    Konsultujemy komponenty kampanii, które wybraliśmy jako najskuteczniejsze pod kątem Twoich celów.

  • 3

    Uruchomienie kampanii

    Konfigurujemy narzędzia i ustawienia systemu reklamowego oraz analitykę kampanii.

  • 4

    Optymalizacja…

    …optymalizacja, i jeszcze raz optymalizacja. Nawet najlepszy plan potrzebuje ciągłych usprawnień i doglądania go na bieżąco.

  • 5

    Analiza skuteczności działań

    Weryfikujemy osiągnięcie oczekiwanych celów, omawiamy wnioski i przestawiamy scenariusz dalszego rozwoju Twoich działań reklamowych.