![Branża ecommerce](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/03/Header-ecommerce-2-800x765.png)
Kampanie Bing, Allegro, Criteo, Programmatic
-
Zaproponujemy Ci alternatywne kanały do promowania biznesu
-
Poznasz możliwości mniej popularnych, ale skutecznych narzędzi
-
Trafimy w niszę, w której przebywają Twoi klienci
-
Będziesz widoczny w przestrzeniach, o których istnieniu nie wie Twoja konkurencja
Zaufali nam m.in.:
![](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/03/proagri-logo-400x113.png)
![](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/03/MicrosoftTeams-image-3-400x156.png)
![](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/03/vet-expert-logo.png)
![](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/03/silpol_lumo.png)
![](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/06/hero-offer-bg-6-1900x1282.png)
Dodatkowe kanały reklamowe
Świat narzędzi reklamowych nie kończy się na tych najbardziej popularnych. Stale poszerzamy portfolio produktów wzbogacając te, które oferują standardowo wszystkie agencje.
Przykładowo – Criteo fenomenalnie zwiększa wolumen sprzedaży, zaś Bing wzmacnia przekaz wykorzystując mikromomenty. Czy wiesz, czym one są…?
Dlaczego robimy
to tak dobrze?
-
Potrafimy używać nie tylko najbardziej popularnych narzędzi
Twoja konkurencja być może nawet nie dotarła do obszarów, które my znamy doskonale.
-
Nasi specjaliści potrafią wykraczać poza standard
Zaproponują Ci dodatkowe rozwiązania dla osiągnięcia lepszych efektów.
-
Jesteśmy o krok przed innymi agencjami
Jesteśmy pionierami wielu rozwiązań – dzięki temu pierwsi wykorzystamy kanał, z którego później będą korzystać wszyscy.
-
Wyciągamy wnioski i je objaśniamy
Dzięki czemu wiesz, co robimy i rozumiesz, jak dobrze wpłynęło to na Twoje kampanie.
![](https://lumo.pl/wp-content/uploads/2023/05/offer-points-ornament.png)
![](https://lumo.pl/wp-content/themes/lumo/public/images/steps-product-bg.55cdf5.png)
Wyjątkowe
podejście
W Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu działań reklamowych jest dobre poznanie klienta, jego sytuacji konkurencyjnej i zrozumienie jego potrzeb. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele.
-
1
Omówienie strategii
Uzgadniamy cele biznesowe i oczekiwane rezultaty. Tworzymy plan działania, który zdeterminuje dalsze kroki.
-
2
Przygotowanie kompozycji reklamowej
Konsultujemy komponenty kampanii, które wybraliśmy jako najskuteczniejsze pod kątem Twoich celów.
-
3
Uruchomienie kampanii
Konfigurujemy narzędzia i ustawienia systemu reklamowego oraz analitykę kampanii.
-
4
Optymalizacja…
…optymalizacja, i jeszcze raz optymalizacja. Nawet najlepszy plan potrzebuje ciągłych usprawnień i doglądania go na bieżąco.
-
5
Analiza skuteczności działań
Weryfikujemy osiągnięcie oczekiwanych celów, omawiamy wnioski i przestawiamy scenariusz dalszego rozwoju Twoich działań reklamowych.
-