Przejdź do treści

Kampanie Bing, Allegro, Criteo, Programmatic

  • Zaproponujemy Ci alternatywne kanały do promowania biznesu
  • Poznasz możliwości mniej popularnych, ale skutecznych narzędzi
  • Trafimy w niszę, w której przebywają Twoi klienci
  • Będziesz widoczny w przestrzeniach, o których istnieniu nie wie Twoja konkurencja
Skontaktuj się

Dodatkowe kanały reklamowe

Świat narzędzi reklamowych nie kończy się na tych najbardziej popularnych. Stale poszerzamy portfolio produktów wzbogacając te, które oferują standardowo wszystkie agencje.

Przykładowo – Criteo fenomenalnie zwiększa wolumen sprzedaży, zaś Bing wzmacnia przekaz wykorzystując mikromomenty. Czy wiesz, czym one są…?

Dlaczego robimy
to tak dobrze?

  • Potrafimy używać nie tylko najbardziej popularnych narzędzi

    Twoja konkurencja być może nawet nie dotarła do obszarów, które my znamy doskonale.

  • Nasi specjaliści potrafią wykraczać poza standard

    Zaproponują Ci dodatkowe rozwiązania dla osiągnięcia lepszych efektów.

  • Jesteśmy o krok przed innymi agencjami

    Jesteśmy pionierami wielu rozwiązań – dzięki temu pierwsi wykorzystamy kanał, z którego później będą korzystać wszyscy.

  • Wyciągamy wnioski i je objaśniamy

    Dzięki czemu wiesz, co robimy i rozumiesz, jak dobrze wpłynęło to na Twoje kampanie.

Wyjątkowe
podejście

W Lumo wierzymy, że podstawą sukcesu działań reklamowych jest dobre poznanie klienta, jego sytuacji konkurencyjnej i zrozumienie jego potrzeb. Nawet najlepsza technicznie kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów jeśli będzie nakierowana na niewłaściwe cele.

  • 1

    Omówienie strategii

    Uzgadniamy cele biznesowe i oczekiwane rezultaty. Tworzymy plan działania, który zdeterminuje dalsze kroki.

  • 2

    Przygotowanie kompozycji reklamowej

    Konsultujemy komponenty kampanii, które wybraliśmy jako najskuteczniejsze pod kątem Twoich celów.

  • 3

    Uruchomienie kampanii

    Konfigurujemy narzędzia i ustawienia systemu reklamowego oraz analitykę kampanii.

  • 4

    Optymalizacja…

    …optymalizacja, i jeszcze raz optymalizacja. Nawet najlepszy plan potrzebuje ciągłych usprawnień i doglądania go na bieżąco.

  • 5

    Analiza skuteczności działań

    Weryfikujemy osiągnięcie oczekiwanych celów, omawiamy wnioski i przestawiamy scenariusz dalszego rozwoju Twoich działań reklamowych.