Przejdź do treści

Case studies

Zdrowie i uroda

Zobacz jak 4-krotnie zwiększyliśmy przychody w branży Zdrowie i Uroda

Profil klienta

Jak rozpoczęliśmy współpracę?

Problemy
do rozwiązania

Ograniczenia techniczne

Pandemia

Brak kontroli

Nasze cele

Realizujemy założone długo i krótkofalowe cele

1

Zwiększenie sprzedaży produktów oraz zwrot z inwestycji.

2

Wzrost rozpoznawalności marki i wzmocnienie brandu.

3

Wzrost widoczności w wynikach organicznych.

4

Całościowy rozwój e-commerce klienta.

Wdrożona strategia

Sprawdź, jakie kroki umożliwiły nam realizację celów klienta

Reklama w Google

  • Najlepsze wyniki – kampania produktowa PLA
  • Kampanie brandowe na najpopularniejsze marki produktów
  • Kampanie YouTube
  • Kampanie banerowe

Reklama na Facebooku

  • Wiele angażujących typów kampanii
  • Atrakcyjne i na bieżąco aktualizowane grafiki, a także animacje czy video, których stworzenie klient w pełni nam powierzył
  • Specjalne kampanie w okresach promocyjnych (np. na Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Mamy)

SEO – Pozycjonowanie sklepu

  • Bardzo duży wzrost liczby sesji organicznych
  • Wzrost liczby i podniesienie jakości słów kluczowych
  • Pozytywny wpływ SEO na efekty kampanii Google Ads

Reklama na Allegro

  • Wzrost sprzedaży produktów klienta na Allegro
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Promocja kluczowych dla klienta produktów i marek
EFEKTY

Rezultaty naszych
działań

Wyniki sprzedażowe wzrosły ponad 4-krotnie. Dalej pracujemy nad rozwojem biznesu klienta, stawiamy wyżej poprzeczkę i rozwijamy kolejne usługi.

Zbudowaliśmy rozpoznawalność i świadomość marki.

Działania SEO przełożyły się także na ogromne wzrosty w wynikach organicznych.

Osiągnęliśmy progres w każdym z aspektów, które postawiliśmy sobie za cel.

DALSZE PLANY

Rekomendacje kolejnych kroków

1

Pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania SEO, Google Ads, Facebook Ads i Allegro Ads.

2

Lojalizacja obecnych klientów i poprawa ich retencji w systemie sklepowym.

3

Realizowanie założonych na poszczególne kwartały, coraz wyższych poziomów sprzedaży.

4

Wsparcie sprzedaży w kanałach offline i budowanie rozpoznawalności marki.

5

Rozbudowa strony i liczby produktów.

W liczbach

Wyniki Lumo są jasne

  • wzrost przychodów

    4x

  • wzrost ilości sesji

    128%

  • średnia liczba sesji na jednego użytkownika

    +44%


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes