Przejdź do treści

Case studies

Home & Decor

Zobacz jak 3,5-krotnie zwiększyliśmy przychody w branży Home & Decor

Branża Home Decor Branża Home Decor
Profil klienta

Jak rozpoczęliśmy współpracę?

Problemy
do rozwiązania

Niedostosowany e-commerce

Niska świadomość marki

Złe doświadczenia

Nasze cele

Realizujemy założone długo i krótkofalowe cele

1

Zwiększenie sprzedaży produktów oraz zwrot z inwestycji.

2

Przystosowanie sklepu internetowego do potrzeb użytkowników.

3

Wzrost widoczności w wynikach organicznych i wzmocnienie brandu.

4

Rozwój marki klienta na polskich i zagranicznych marketplace’ach.

Wdrożona strategia

Sprawdź, jakie kroki umożliwiły nam realizację celów klienta

Reklama na Facebooku

  • wszystkie typy kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy
  • wsparcie kreatywne poprzez content graficzny
  • w efekcie wzrost budżetów do kilkunastu tysięcy miesięcznie

Reklama w Google

  • regularne optymalizacje
  • przystosowanie sklepu do parametrów kampanii
  • wykorzystanie naszego CSS – PM Shopping

SEO – Pozycjonowanie sklepu

  • autorski system pozycjonowania
  • działania on-site i off-site
  • wzrost liczby sesji oraz jakościowego ruchu na stronie

Kampanie zagraniczne

  • wzrost biznesu klienta
  • zwiększenie możliwości reklamowych
  • doradztwo biznesowe w zakresie zagranicznych marketplace’ów
EFEKTY

Rezultaty naszych
działań

W ciągu dwóch lat osiągnęliśmy z klientem satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe i wizerunkowe, co stanowiło wyzwanie biorąc pod uwagę krótki czas współpracy i początkowo skromne budżety.

Za ogromny sukces uznajemy wejście klienta na rynki zagraniczne, co po części możliwe było dzięki szybkiemu rozwojowi marki w Polsce.

Oprócz USA, firma przygotowuje się do wdrożenia działań digitalowych w krajach Europy Zachodniej, w czym będziemy ją wspierać strategicznie i koncepcyjnie. Dla naszych klientów sky is the limit!

DALSZE PLANY

Rekomendacje kolejnych kroków

1

Przeznaczenie budżetu na rozszerzenie kampanii reklamowych (m.in. video), a także profesjonalnie prowadzoną komunikację w social mediach.

2

Zwiększenie budżetu na SEO, celem lepszej optymalizacji i szybszego wzrostu widoczności.

W liczbach

Wyniki Lumo są jasne

  • wzrost liczby transakcji

    3x

  • wzrost ilości sesji

    117%

  • wzrost liczby sesji

    2x

  • wzrost przychodów

    3.5x


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes