Case studies
JuraPark Bałtów – Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 10 o 189%!
Jak rozpoczęliśmy współpracę?
Od 2018 roku JuraPark Bałtów jest naszym zaufanym partnerem, z którym przeszliśmy przez różnorodne wyzwania w świecie SEO. Razem stawiliśmy czoła zmianom algorytmów, nawet takich jak Pingwin. Doświadczyliśmy zarówno wzlotów, jak i trudnych momentów. Nasza współpraca opiera się na solidnym zaufaniu i wspólnej determinacji, co pozwoliło nam osiągnąć wspólny sukces.
Wyniki Lumo są jasne
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 10
141%
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 3
146%
-
Liczba kliknięć w 12 msc.
500K
Nasze liczby nie kłamią
„Dinozaury”, „park dinozaurów” i „park rozrywki dla dzieci” – to frazy, które poszybowały pod sam sufit. Warto również spojrzeć na wyniki finansowe – działania bronią się same.
Wyniki osiągnięte w 2023 roku
-
Kupionych biletów
11K
-
Współczynnik zaangażowania
88%
-
Wszyscy użytkownicy
294K
Harmonogram prac
Droga do sukcesu
-
1
Skuteczna migracja serwisu
Współpracę z JuraPark Bałtów rozpoczęliśmy od rekomendacji dotyczących migracji serwisu. Priorytetem było zmapowanie wszystkich elementów strony, uwzględniając priorytety i cele klienta, aby zapewnić płynne przejście i minimalizować straty ruchu na stronie. Dzięki temu klient miał pewność, że strona będzie działać bez zakłóceń, a użytkownicy nie doświadczą problemów z dostępem do treści, co mogłoby wpłynąć negatywnie na ich zaangażowanie i sprzedaż biletów.
-
2
Strategia SEO
Zaczęliśmy od dokładnego audytu technicznego serwisu, analizy struktury i przeprowadzenia keyword researchu. Na tej podstawie zaplanowaliśmy strategię SEO, dostosowaną do budżetu klienta, aby maksymalnie wykorzystać dostępne zasoby. Co sprawiło, że JuraPark Bałtów mógł skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania, zwiększając swoją widoczność i przyciągając więcej potencjalnych odwiedzających bez nadmiernych wydatków.
-
3
SEO – pozycjonowanie
Przeanalizowaliśmy ówczesne linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne zarówno serwisu, jak i konkurencji. Na tej podstawie opracowaliśmy strategię linkowania zewnętrznego. Dodatkowo stworzyliśmy plan contentu, który obejmował tematy takie jak gatunki dinozaurów i porady dotyczące szkolnych wycieczek, wzbogacony o skuteczne linkowanie wewnętrzne. Poprzez nasze działania JuraPark Bałtów stał się bardziej atrakcyjny dla odwiedzających i wyszukiwarek, co przełożyło się na zwiększony ruch organiczny i większą liczbę odwiedzających zainteresowanych zakupem biletów..
-
4
Stały kontakt specjalistów z klientem
Regularnie konsultowaliśmy się z klientem, aby dokładnie zrozumieć jego potrzeby i cele. Nasze spotkania i rozmowy pozwoliły na bieżąco dostosowywać strategię do zmieniających się warunków i oczekiwań. W rezultacie klient zawsze wiedział, na jakim etapie jesteśmy, jakie kroki podejmujemy i jakie efekty przynoszą nasze działania. Ten stały kontakt pozwolił na szybkie reagowanie na wszelkie problemy i wykorzystanie pojawiających się możliwości, co znacząco przyczyniło się do sukcesu projektu. Klient czuł się pewnie, wiedząc, że ma wsparcie ekspertów na każdym kroku.
-
5
Analiza i monitoring
Cyklicznie monitorujemy stan optymalizacji podstron i w razie potrzeby modyfikujemy strategię (np. poprawa linkowania wewnętrznego, dodatkowa optymalizacja treści). Jesteśmy zawsze dostępni, aby reagować na bieżąco. Dzięki temu JuraPark Bałtów utrzymuje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania i nieustannie poprawia swoje wyniki, co przekłada się na długoterminowy sukces i stabilność sprzedaży biletów.
Współpraca
Osoby odpowiedzialne za wyniki
Lumo to ludzie, umiejętności, maksymalne zaangażowanie i opieka. Stawiamy na doskonałe relacje – szybko przekonasz się, że nie ma w tym przesady. Nasi specjaliści wiedzą, co robią i jak sprawić, by Twoja marka realnie się rozwijała. Tak właśnie wygląda sukces – i Twój, i nasz.
Twoje cele również spełnimy!
Performance media P.S.A.
ul. Idzikowskiego 19
02-704 Warszawa
NIP: 521-374-29-52
Biuro Lumo
ul. Bukszpanowa 2
02-704 Warszawa
Tel: +48 532 392 156
Zapytania ofertowe
…lub umów darmową konsultację
Referencje
Opinie naszych klientów
Zobacz kolejne case studies
Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes