Case studies
Prawie 500K przychodu z SEO – tak pomogliśmy rozwinąć Plants For Humans!


Jak rozpoczęliśmy współpracę?
W grudniu 2021 roku nawiązaliśmy współpracę z marką Plants For Humans zajmującą się sprzedażą roślin doniczkowych – w tym tych bardzo dużych. Od razu wiedzieliśmy, że warto skupić się na tym aspekcie. Dzięki holistycznemu podejściu oraz rozpoznaniu i zrozumieniu branży osiągnęliśmy zachwycające wyniki: klient zaczynał z 4596 wyświetlaniami i 72 kliknięciami w miesiącu rozpoczęcia współpracy, a dzisiaj ma… nieco więcej!
Wyniki Lumo są jasne
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 10
+1,5K
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 3
+517
-
Liczba kliknięć w 12 msc.
508K
Konwersja 12 miesięcy
-
Łączne przychody
492K
-
Nowych użytkowników
422K
-
Współczynnik zaangażowania
63%
Harmonogram prac
Droga do sukcesu
-
1
Audyt techniczny strony klienta
Przeprowadziliśmy audyt techniczny, aby ocenić sytuację i ustalić plan rozwoju. Przeanalizowaliśmy keyword research z odpowiednim podziałem dla kategorii, zoptymalizowaliśmy meta tagi oraz regularnie dbamy o utrzymanie wyników. W efekcie klient zyskał lepszą strukturę strony, wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania oraz zwiększoną widoczność, co przekłada się na większy ruch organiczny i sprzedaż.
-
2
Plan SEO
Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy content plan dla kategorii i wpisów blogowych, oparty na rzetelnym researchu, trendach oraz potencjalnych kierunkach rozwoju. Rozbudowaliśmy sekcję poradnikową, koncentrując się na dużych roślinach doniczkowych. Dzięki temu klient zyskał wartościowe treści przyciągające użytkowników, co zwiększyło zaangażowanie, zaufanie do marki i konwersję.
-
3
Content & Link building
Skrupulatnie wdrożyliśmy każdy element planu. Systematyczne linkowanie zewnętrzne do priorytetowych kategorii oraz praca nad contentem wzmocniły topical authority strony. Rozbudowaliśmy sekcję o chorobach roślin doniczkowych oraz zoptymalizowaliśmy opisy gatunków roślin. To kolejny krok, który sprawił lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, zwiększoną widoczność i większą sprzedaż produktów.
-
4
Stałe monitorowanie i dalsza analityka
Monitorujemy i analizujemy efekty naszych działań, dostosowując strategię w razie potrzeby. Pozyskanie fraz z intencją informacyjną wzmocniło kluczowe frazy transakcyjne, co zwiększyło świadomość marki i zaufanie klientów. Stale pracujemy nad dalszym rozwojem marki, aby utrzymać przewagę nad konkurencją.
Współpraca
Osoby odpowiedzialne za wyniki
Lumo to ludzie, umiejętności, maksymalne zaangażowanie i opieka. Stawiamy na doskonałe relacje – szybko przekonasz się, że nie ma w tym przesady. Nasi specjaliści wiedzą, co robią i jak sprawić, by Twoja marka realnie się rozwijała. Tak właśnie wygląda sukces – i Twój, i nasz.
Twoje cele również spełnimy!
Performance media P.S.A.
ul. Idzikowskiego 19
02-704 Warszawa
NIP: 521-374-29-52
Biuro Lumo
ul. Bukszpanowa 2
02-704 Warszawa
Tel: +48 532 392 156
Zapytania ofertowe
…lub umów darmową konsultację

Referencje
Opinie naszych klientów
Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes