Przejdź do treści

Case studies

Prawie 500K przychodu z SEO – tak pomogliśmy rozwinąć Plants For Humans!

Jak rozpoczęliśmy współpracę?

Wyzwania w projekcie

Brak rozpoznawalności marki w sieci

Problemy dotyczące optymalizacji strony

Brak rozwiniętego profilu linków zewnętrznych

Wyniki Lumo są jasne

  • Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 10

    +1,5K

  • Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 3

    +517

  • Liczba kliknięć w 12 msc.

    508K

Nasze liczby nie kłamią

„Kwiaty doniczkowe”, „rośliny doniczkowe”, „duże rośliny doniczkowe”, „kwiaty na taras”, „wysokie rośliny doniczkowe” – osiągamy efekty w kluczowych frazach branżowych.

Trofea na półce

Konwersja 12 miesięcy

  • Łączne przychody

    492K

  • Nowych użytkowników

    422K

  • Współczynnik zaangażowania

    63%

Harmonogram prac

Droga do sukcesu

  • 1

    Audyt techniczny strony klienta

    Przeprowadziliśmy audyt techniczny, aby ocenić sytuację i ustalić plan rozwoju. Przeanalizowaliśmy keyword research z odpowiednim podziałem dla kategorii, zoptymalizowaliśmy meta tagi oraz regularnie dbamy o utrzymanie wyników. W efekcie klient zyskał lepszą strukturę strony, wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania oraz zwiększoną widoczność, co przekłada się na większy ruch organiczny i sprzedaż.

  • 2

    Plan SEO

    Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy content plan dla kategorii i wpisów blogowych, oparty na rzetelnym researchu, trendach oraz potencjalnych kierunkach rozwoju. Rozbudowaliśmy sekcję poradnikową, koncentrując się na dużych roślinach doniczkowych. Dzięki temu klient zyskał wartościowe treści przyciągające użytkowników, co zwiększyło zaangażowanie, zaufanie do marki i konwersję.

  • 3

    Content & Link building

    Skrupulatnie wdrożyliśmy każdy element planu. Systematyczne linkowanie zewnętrzne do priorytetowych kategorii oraz praca nad contentem wzmocniły topical authority strony. Rozbudowaliśmy sekcję o chorobach roślin doniczkowych oraz zoptymalizowaliśmy opisy gatunków roślin. To kolejny krok, który sprawił lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, zwiększoną widoczność i większą sprzedaż produktów.

  • 4

    Stałe monitorowanie i dalsza analityka

    Monitorujemy i analizujemy efekty naszych działań, dostosowując strategię w razie potrzeby. Pozyskanie fraz z intencją informacyjną wzmocniło kluczowe frazy transakcyjne, co zwiększyło świadomość marki i zaufanie klientów. Stale pracujemy nad dalszym rozwojem marki, aby utrzymać przewagę nad konkurencją.

Referencje

Opinie naszych klientów

  • vet expert logo

    Absolutnie polecam agencję i specjalistów, z którymi przyszło mi pracować! Jestem przekonana, że trudno trafić lepiej. To prawdziwi profesjonaliści.

    Dorota Lasek Vet Expert

  • proagri logo

    Korzystamy z usługi pozycjonowania i odnotowujemy doskonałe wyniki. Zgłosiliśmy się w momencie zerowej widoczności w sieci, a specjaliści od SEO sprawili, że teraz konkurujemy z firmami z branży i ciągle rośniemy. Czuć, że dbają o nas osoby kompetentne. Lumo stawia na partnerstwo i wsparcie, przyświeca im otwartość i zaangażowanie. Cały czas tworzymy nowe obszary rozwoju i widzimy, że odnosimy realne sukcesy.

    Michał Mazurkiewicz ProAgri

  • silpol_lumo

    Widać, że specjaliści mają ogromną wiedzę i wyczucie biznesu. Jednym z ważniejszych plusów jest ich stuprocentowe zaangażowanie w nasz biznes, maksymalnie szybka reakcja na nieoczekiwane sytuacje i ekspresowo wdrażane rozwiązania.

    Piotr Jerzy Wyrzykowski Silpol

  • MicrosoftTeams-image (3)

    Polecamy do współpracy agencję Lumo, która dba o nas kompleksowo. Zespół, który się nami opiekuje jest dla nas istotnym wsparciem. Często otrzymujemy propozycje niestandardowych działań, estymacje wyników i wyjaśnienia.

    Zuzanna Putka-Twardowska Putka


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes