Przejdź do treści

Porcja wiedzy od Lumo: „Tworzymy strategię marketingową”

e-book od Lumo

Wypełnij formularz

Czego dowiesz się z e-booka?

  • Plan marketingowy: dlaczego warto
  • 9 głównych korzyści z tworzenia planu marketingowego
  • Te straszne „kejpiaje”…
  • Piszemy Twój plan marketingowy
    • Cele biznesowe
    • Analiza rynku oraz analiza SWOT
    • Twoje USP
    • Analiza konkurencji
    • Twoja grupa docelowa
    • Persona
    • Inicjatywy marketingowe
    • Wybrane kanały i jak je wykorzystasz (cel)
    • KPI, jakimi zmierzysz swój sukces
    • Członkowie zespołu marketingowego i ich kompetencje
  • Twój plan marketingowy – do wydrukowania

Po co Ci strategia marketingowa?

Przedsiębiorstwa istnieją przede wszystkim po to, aby sprzedawać – ich przetrwanie zależy od zdolności do przyciągania klientów. Opracowanie spójnego, dobrze przemyślanego planu marketingowego, który obejmuje płatne kampanie internetowe (PPC), działania w mediach społecznościowych, marketing treści, e-mail marketing oraz optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), będzie miało kluczowe znaczenie dla przetrwania firmy na rynku i osiągnięcia sukcesu. Nie ulega wątpliwości, że marketing jest kluczowym elementem skutecznej strategii pozyskiwania klientów.

Skoro już tu jesteś – zapewne szukasz sensownych materiałów, które wesprą Twoją firmę na wielu poziomach. 

Pobierz kompendium wiedzy o tworzeniu strategii marketingowej

Nie rób nic na ślepo – pobierz naszego kompletnie darmowego e-booka „Tworzymy strategię marketingową, czyli jak nakłonić kota, żeby napisał wreszcie powieść” i dowiedz się, dlaczego praca „na wyczucie” nie jest dobrym sposobem, gdy w grę wchodzą Twoje pieniądze, zyski i rozpoznawalność marki! 

Wypełnij formularz i ściągnij materiał, który w skondensowany sposób przeprowadzi Cię przez rewiry, które wymagają uporządkowania, by Twoja firma odniosła realny sukces!


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes