Wypełnij formularz
Czego dowiesz się z e-booka?
- Plan marketingowy: dlaczego warto
- 9 głównych korzyści z tworzenia planu marketingowego
- Te straszne „kejpiaje”…
- Piszemy Twój plan marketingowy
- Cele biznesowe
- Analiza rynku oraz analiza SWOT
- Twoje USP
- Analiza konkurencji
- Twoja grupa docelowa
- Persona
- Inicjatywy marketingowe
- Wybrane kanały i jak je wykorzystasz (cel)
- KPI, jakimi zmierzysz swój sukces
- Członkowie zespołu marketingowego i ich kompetencje
- Twój plan marketingowy – do wydrukowania
Po co Ci strategia marketingowa?
Przedsiębiorstwa istnieją przede wszystkim po to, aby sprzedawać – ich przetrwanie zależy od zdolności do przyciągania klientów. Opracowanie spójnego, dobrze przemyślanego planu marketingowego, który obejmuje płatne kampanie internetowe (PPC), działania w mediach społecznościowych, marketing treści, e-mail marketing oraz optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), będzie miało kluczowe znaczenie dla przetrwania firmy na rynku i osiągnięcia sukcesu. Nie ulega wątpliwości, że marketing jest kluczowym elementem skutecznej strategii pozyskiwania klientów.
Skoro już tu jesteś – zapewne szukasz sensownych materiałów, które wesprą Twoją firmę na wielu poziomach.
Pobierz kompendium wiedzy o tworzeniu strategii marketingowej
Nie rób nic na ślepo – pobierz naszego kompletnie darmowego e-booka „Tworzymy strategię marketingową, czyli jak nakłonić kota, żeby napisał wreszcie powieść” i dowiedz się, dlaczego praca „na wyczucie” nie jest dobrym sposobem, gdy w grę wchodzą Twoje pieniądze, zyski i rozpoznawalność marki!
Wypełnij formularz i ściągnij materiał, który w skondensowany sposób przeprowadzi Cię przez rewiry, które wymagają uporządkowania, by Twoja firma odniosła realny sukces!