Przejdź do treści

Case studies

Plants For Humans – zobacz, jak osiągnęliśmy dla klienta 10 400% wzrostu

Jak rozpoczęliśmy współpracę?

Problemy
do rozwiązania

Brak rozpoznawalności marki w sieci

Problemy dotyczące optymalizacji strony

Brak rozwiniętego profilu linków zewnętrznych

Nasze cele

Realizujemy założone długo- i krótkofalowe cele

1

Znaczny wzrost pozycji w wyszukiwarkach

2

Zwiększenie stopnia rozpoznawalności, pozycji rynkowej brandu

3

W naturalnej konsekwencji – wzrost obrotów firmy

4

Linkbuilding jako jeden z filarów strategii

Wdrożona strategia

Sprawdź, jakie kroki umożliwiły nam realizację celów klienta

Audyt techniczny strony klienta (regularnie przeprowadzany cały czas)

  • keyword research wraz z odpowiednim podziałem dla kategorii,
  • optymalizacja meta tagów dla wybranych kategorii.

Content plan

  • praca oparta na rzetelnym researchu,
  • uwzględnienie trendów i nastrojów, potencjalnych kierunków rozwoju,
  • ustalenie strategii, którą uznaliśmy za wysoce skuteczną.
Content plan

Wdrożyliśmy content plan w życie

  • systematyczne linkowanie zewnętrzne do kategorii priorytetowych (z odpowiednią dywersyfikacją anchorów i portali),
  • praca nad contentem, który miał wzmocnić topical authority (czyli stopień eksperckości treści w ocenie Google’a) strony dla dużych rośliny doniczkowych (z użyciem narzędzia Contadu).

Stałe monitorowanie i dalsza analityka – nieprzerwanie w trakcie współpracy

  • stale monitorujemy wyniki,
  • wdrażamy ewentualne korekty, gdy zauważymy zmiany kierunku,
  • pracujemy nad dalszą strategią rozwoju marki.
monitoring i analityka
EFEKTY

Rezultaty naszych działań

1

Rozbudowa sekcji poradnikowej, która koncentrowała się na królestwie dużych roślin doniczkowych.

2

Pozyskanie fraz z intencją informacyjną i w efekcie wzmocnienie kluczowych fraz transakcyjnych.

3

Wzrost w widoczności organicznej w myśl zasady „od zera do bohatera”.

4

Znacząco zwiększyliśmy świadomość marki i stopień zaufania, przywiązania klientów, co przekłada się bezpośrednio na zyski ze sprzedaży.

Dalsza współpraca

Rekomendacja kolejnych kroków

1

Dotarcie do architektów wnętrz, którzy kupią duże rośliny jako pożądaną ozdobę mieszkań i domów, poprzez artykuły na portalach branżowych.

2

Rozbudowa oferty o akcesoria do roślin doniczkowych, szczególny nacisk kładziemy na doniczki.

3

Rozbudowa sekcji na stronie o chorobach roślin doniczkowych w celu przyciągnięcia tych, którzy dokonali zakupu i potrzebują porad, oraz optymalizacja opisów poszczególnych gatunków roślin.

4

Ciągła optymalizacja i dbanie o utrzymanie wyników na dotychczasowym poziomie.

W liczbach

Wyniki Lumo są jasne

  • Wzrost w  Top 3 fraz

    10,4 k %

  • Wyświetlenia

    1,33 mln

  • Kliknięcia

    26 tys.


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes