Case studies
4200 potencjalnych klientów miesięcznie – SEO dla producenta małej architektury


Jak rozpoczęliśmy współpracę?
Współpracę z Eko-Asklepios nawiązaliśmy we wrześniu 2021 i niezwłocznie, w tym samym miesiącu, rozpoczęliśmy działania w obszarze SEO. Główne wyzwania, z którymi zmierzyliśmy się na starcie to niski poziom widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania oraz dostosowanie komunikacji na stronie firmowej do kluczowego odbiorcy, czyli przedstawicieli urzędów i rad gmin.
Wyniki Lumo są jasne
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 3
+121
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 10
+352
-
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 50
+651
Nasze liczby nie kłamią
„mała architektura miejska”,
„ławka parkowa”, „ławka betonowa”, „stacja naprawy rowerów”, „stół betonowy”,
„donice miejskie”, „kosze na śmieci zewnętrzne” i wiele więcej fraz w TOP 10!
Trofea na półce
-
Łączna liczba kliknięć
23,8K
-
Łączna liczba wyświetleń
1,68 MLN
-
Średni ruch miesięczny
4,2K
Harmonogram prac
Droga do sukcesu
-
1
Audyt techniczny
Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt techniczny, identyfikując i naprawiając błędy w indeksowaniu, strukturze strony i nagłówkach. Usunęliśmy zbędne przekierowania oraz duplikacje treści, a także zoptymalizowaliśmy meta tagi. Dzięki temu poprawiliśmy funkcjonowanie strony i jej pozycję w wynikach wyszukiwania, co skutkowało lepszą widocznością.
-
2
Keyword research i optymalizacja istniejących treści
Zoptymalizowaliśmy istniejące treści oraz dodaliśmy nowe materiały na stronach kategorii i blogu, bazując na dokładnym badaniu słów kluczowych. To pozwoliło zwiększyć widoczność na nowe frazy kluczowe, przyciągając więcej organicznego ruchu.
-
3
Poprawa linkowania wewnętrznego.
Ulepszyliśmy strukturę linków wewnętrznych, co nie tylko ułatwiło nawigację po stronie, ale także poprawiło indeksację przez wyszukiwarki. Użytkownicy mieli lepsze doświadczenia, a strona zyskała wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
-
4
Link building zewnętrzny
Zrealizowaliśmy strategię budowania linków zewnętrznych poprzez publikację artykułów sponsorowanych. Te działania zwiększyły autorytet strony, prowadząc do wyższych rankingów w wynikach wyszukiwania.
-
5
Bieżące działania
Regularnie monitorowaliśmy wyniki, profil linków oraz techniczne aspekty strony, kontynuując rozbudowę treści i publikacje artykułów sponsorowanych. Dzięki temu zapewniliśmy ciągłą poprawę widoczności strony, stabilność techniczną i długotrwałe efekty SEO.
Współpraca
Osoby odpowiedzialne za wyniki
Lumo to ludzie, umiejętności, maksymalne zaangażowanie i opieka. Stawiamy na doskonałe relacje – szybko przekonasz się, że nie ma w tym przesady. Nasi specjaliści wiedzą, co robią i jak sprawić, by Twoja marka realnie się rozwijała. Tak właśnie wygląda sukces – i Twój, i nasz.
Twoje cele również są dla nas osiągalne
Performance media P.S.A.
ul. Idzikowskiego 19
02-704 Warszawa
NIP: 521-374-29-52
Biuro Lumo
ul. Bukszpanowa 2
02-704 Warszawa
Tel: +48 532 392 156
Zapytania ofertowe
…lub umów darmową konsultację

Referencje
Opinie naszych klientów
Zobacz kolejne case studies
Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes