Przejdź do treści

Case studies

Bromarkt – Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 3 o 568%!

Jak rozpoczęliśmy współpracę?

Założenia i cele projektu

Zwiększenie ilości słów kluczowych

Zwiększenie ruchu organicznego

Zwiększenie sprzedaży

W liczbach

Trofea na półce

  • Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 10

    286%

  • Wzrost liczby słów kluczowych w TOP 3

    568%

  • Ilość kliknięć 12 msc.

    294K

Trofea na półce

2023

  • Wzrost ruchu organicznego

    314%

  • Współczynnik zaangażowania

    82%

  • Wzrost sesji o

    474%

Harmonogram prac

Droga do sukcesu

  • 1

    Audyt i eliminacja błędów technicznych

    Współpracę rozpoczęliśmy od wykonania audytu technicznego i optymalizacji crawl budget. Bot indeksował niepotrzebne zasoby, istniała wewnętrzna duplikacja, a teksty na kategoriach i blogu nie były odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Optymalizowaliśmy meta tagi, wprowadziliśmy nofollow na niechciane zasoby oraz zaplanowaliśmy nowe treści kwartalnie. Klient zyskał lepszą indeksację, eliminację błędów oraz wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, co przełożyło się na większy ruch i lepszą konwersję.

  • 2

    Strategia SEO

    Skoncentrowaliśmy się na optymalizacji istniejących treści i regularnym tworzeniu nowych – zarówno na kategoriach produktowych, jak i na blogu. Wdrożyliśmy lepsze linkowanie wewnętrzne oraz uzupełniliśmy działania o link building. Dzięki temu klient zyskał poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania, wzrost ruchu organicznego oraz lepszą jakość i użyteczność strony, co przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży.

  • 3

    Wdrażanie strategii

    Konsekwentnie wdrażamy naszą strategię od samego początku. Dostarczamy rekomendacje podnoszące jakość witryny, stale ulepszamy optymalizację, analizujemy konkurencję, rozbudowujemy kategorie i wdrażamy nowe treści. Systematycznie poprawiamy wyniki w wyszukiwarce – klient wyprzedza konkurencję i osiąga lepsze rezultaty biznesowe.

  • 4

    Stały kontakt specjalistów z klientem

    Nasi specjaliści utrzymują stały kontakt z klientem, regularnie konsultując postępy i wprowadzane zmiany. Systematycznie komunikujemy o działaniach, a klient aktywnie uczestniczy w całym procesie, co przekłada się na zadowolenie ze współpracy i lepsze dostosowanie strategii do jego potrzeb.

  • 5

    Analiza i monitoring

    Monitorujemy i analizujemy efekty naszych działań, stale ulepszając strategię. Elastycznie dostosowujemy działania do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb, co pozwala na wyprzedzenie konkurencji i osiąganie bardzo dobrych wyników na najpopularniejsze słowa w branży.

Referencje

Opinie naszych klientów

  • vet expert logo

    Absolutnie polecam agencję i specjalistów, z którymi przyszło mi pracować! Jestem przekonana, że trudno trafić lepiej. To prawdziwi profesjonaliści.

    Dorota Lasek Vet Expert

  • proagri logo

    Korzystamy z usługi pozycjonowania i odnotowujemy doskonałe wyniki. Zgłosiliśmy się w momencie zerowej widoczności w sieci, a specjaliści od SEO sprawili, że teraz konkurujemy z firmami z branży i ciągle rośniemy. Czuć, że dbają o nas osoby kompetentne. Lumo stawia na partnerstwo i wsparcie, przyświeca im otwartość i zaangażowanie. Cały czas tworzymy nowe obszary rozwoju i widzimy, że odnosimy realne sukcesy.

    Michał Mazurkiewicz ProAgri

  • silpol_lumo

    Widać, że specjaliści mają ogromną wiedzę i wyczucie biznesu. Jednym z ważniejszych plusów jest ich stuprocentowe zaangażowanie w nasz biznes, maksymalnie szybka reakcja na nieoczekiwane sytuacje i ekspresowo wdrażane rozwiązania.

    Piotr Jerzy Wyrzykowski Silpol

  • MicrosoftTeams-image (3)

    Polecamy do współpracy agencję Lumo, która dba o nas kompleksowo. Zespół, który się nami opiekuje jest dla nas istotnym wsparciem. Często otrzymujemy propozycje niestandardowych działań, estymacje wyników i wyjaśnienia.

    Zuzanna Putka-Twardowska Putka


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes