Case studies
Sklep internetowy MKING.pl – jak 3-krotnie zwiększyliśmy jego udział w sprzedaży


O projekcie
MKING.pl to sklep internetowy założony w 2019 roku, specjalizujący się w imporcie i sprzedaży elektroniki – w szczególności lokalizatorów GPS, akcesoriów motocyklowych oraz urządzeń detektywistycznych.
Współpracę nawiązaliśmy jesienią 2022 roku, a naszym wspólnym celem było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, względem dotychczas wiodącego kanału Allegro.
Cele zrealizowaliśmy z nadwyżką
-
O tyle zwiększyliśmy udział sklepu internetowego w sprzedaży
3x
-
Każda wydana złotówka na reklamę przyniosła 6 zł przychodu (ROAS)
600%
-
Tyle razy więcej odbiorcy w social media angażowali się w treści
10x
Jak to osiągnęliśmy?
-
1
Wspólne warsztaty i wypracowanie strategii
W pierwszej kolejności stworzyliśmy cele i założenia do kampanii Google Ads, opierając się ściśle o cele i założenia biznesowe klienta.
-
2
Wdrożenie kampanii Google Ads i jej ciągła optymalizacja
Egzekwowanie wypracowanej strategii z miesiąca na miesiąc przynosiło coraz lepsze rezultaty, dzięki czemu klient zdecydował się poszerzyć z nami współpracę.
-
3
Rozszerzenie działań o media społecznościowe
W celu wypracowania strategii dla kolejnego kanału, który powierzył nam klient, ponownie wykorzystaliśmy formułę warsztatową. Do działan włączyliśmy media społecznościowe – kanały Meta oraz TikTok.
-
4
Systematyczna komunikacja z właścicielem sklepu
Od początku współpracy, spotkania statusowe odbywały się raz w miesiącu. Podczas rozmów wspólnie omawialiśmy wyniki i proponowaliśmy nowe działania. Regularna komunikacja pozwoliła osiągać coraz lepsze wyniki.

A teraz wypromujmy Twoją markę!
Umów się z nami na darmową konsultację. Bez zobowiązań.
Biuro Lumo
ul. Bukszpanowa 2
02-704 Warszawa
Tel: +48 532 392 156
Zapytania ofertowe
…lub umów darmową konsultację
Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes

