Przejdź do treści

Case studies

Sklep internetowy MKING.pl – jak 3-krotnie zwiększyliśmy jego udział w sprzedaży

O projekcie

MKING.pl to sklep internetowy założony w 2019 roku, specjalizujący się w imporcie i sprzedaży elektroniki – w szczególności lokalizatorów GPS, akcesoriów motocyklowych oraz urządzeń detektywistycznych.

Współpracę nawiązaliśmy jesienią 2022 roku, a naszym wspólnym celem było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, względem dotychczas wiodącego kanału Allegro.

Założenia i cele współpracy

Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym 

Utrzymanie rentowności kampanii 

Zbudowanie rozpoznawalności marki

Cele zrealizowaliśmy z nadwyżką

  • O tyle zwiększyliśmy udział sklepu internetowego w sprzedaży

    3x

  • Każda wydana złotówka na reklamę przyniosła 6 zł przychodu (ROAS)

    600%

  • Tyle razy więcej odbiorcy w social media angażowali się w treści

    10x

Jak to osiągnęliśmy?

  • 1

    Wspólne warsztaty i wypracowanie strategii

    W pierwszej kolejności stworzyliśmy cele i założenia do kampanii Google Ads, opierając się ściśle o cele i założenia biznesowe klienta.

  • 2

    Wdrożenie kampanii Google Ads i jej ciągła optymalizacja

    Egzekwowanie wypracowanej strategii z miesiąca na miesiąc przynosiło coraz lepsze rezultaty, dzięki czemu klient zdecydował się poszerzyć z nami współpracę.

  • 3

    Rozszerzenie działań o media społecznościowe

    W celu wypracowania strategii dla kolejnego kanału, który powierzył nam klient, ponownie wykorzystaliśmy formułę warsztatową. Do działan włączyliśmy media społecznościowe – kanały Meta oraz TikTok.

  • 4

    Systematyczna komunikacja z właścicielem sklepu

    Od początku współpracy, spotkania statusowe odbywały się raz w miesiącu. Podczas rozmów wspólnie omawialiśmy wyniki i proponowaliśmy nowe działania. Regularna komunikacja pozwoliła osiągać coraz lepsze wyniki.


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes