Przejdź do treści

Case studies

Kampanie PPC dla eko-asklepios.pl – 15-krotnie więcej leadów przy 90% niższych kosztach

Profil klienta

Założenia i cele projektu

Zwiększenie liczby pozyskiwanych zapytań ofertowych

Zwiększenie rozpoznawalności producenta

Wypromowanie serwisu jako lidera w branży

Wyniki Lumo są jasne

  • Zmniejszenie kosztu konwersji o

    90%

  • Wzrost liczby kliknięć

    +613%

  • Zmniejszenie średniego kosztu kliknięcia w reklamę (CPC)

    -78%

W liczbach

Topowe osiągnięcia

  • Wzrost interakcji o

    2046%

  • Wzrost liczby konwersji o

    1545%

  • Wzrost wartości konwersji o

    9187%

Harmonogram prac

Droga do sukcesu

  • 1

    Przebudowa struktury konta

    Wykonaliśmy gruntowną restrukturyzację konta Google Ads, aby poprawić jego organizację i umożliwić bardziej precyzyjne zarządzanie kampaniami. Nowa struktura umożliwiła lepsze targetowanie i monitorowanie wyników.

  • 2

    Prawidłowe ustawienie analityki

    Mając na uwadze, że klient polega głównie na kontaktach i zapytaniach ofertowych, dodaliśmy dodatkowe konwersje z przypisanymi ręcznie wartościami. Pozwoliło to na bardziej efektywną optymalizację kampanii pod kątem ROAS, dzięki czemu można było lepiej śledzić rentowność inwestycji reklamowych.

  • 3

    Kampanie tekstowe i produktowe

    Uruchomiliśmy kampanie tekstowe i produktowe, które zwiększyły widoczność produktów klienta. Zoptymalizowaliśmy reklamy pod kątem najbardziej efektywnych słów kluczowych i produktów, co przełożyło się na wyższy wskaźnik klikalności i większą liczbę zapytań ofertowych.

  • 4

    Remarketing graficzny

    Wdrożyliśmy kampanie remarketingowe graficzne, aby dotrzeć do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę, przypominając im o ofercie Eko-Asklepios i zachęcając do powrotu. Remarketing zwiększył zaangażowanie i liczbę konwersji.

  • 5

    SMART PLA -> Performance MAX

    W jednej z faz optymalizacji uruchomiliśmy inteligentne kampanie produktowe (Smart PLA), które w późniejszym okresie zastąpiliśmy kampaniami Performance MAX. To właśnie ten typ kampanii wykorzystuje zaawansowane algorytmy Google do automatycznego optymalizowania reklam we wszystkich kanałach dostępnych w Google Ads. Dzięki temu osiągnęliśmy lepsze wyniki przy niższych kosztach.

Referencje

Opinie naszych klientów

  • vet expert logo

    Absolutnie polecam agencję i specjalistów, z którymi przyszło mi pracować! Jestem przekonana, że trudno trafić lepiej. To prawdziwi profesjonaliści.

    Dorota Lasek Vet Expert

  • proagri logo

    Korzystamy z usługi pozycjonowania i odnotowujemy doskonałe wyniki. Zgłosiliśmy się w momencie zerowej widoczności w sieci, a specjaliści od SEO sprawili, że teraz konkurujemy z firmami z branży i ciągle rośniemy. Czuć, że dbają o nas osoby kompetentne. Lumo stawia na partnerstwo i wsparcie, przyświeca im otwartość i zaangażowanie. Cały czas tworzymy nowe obszary rozwoju i widzimy, że odnosimy realne sukcesy.

    Michał Mazurkiewicz ProAgri

  • silpol_lumo

    Widać, że specjaliści mają ogromną wiedzę i wyczucie biznesu. Jednym z ważniejszych plusów jest ich stuprocentowe zaangażowanie w nasz biznes, maksymalnie szybka reakcja na nieoczekiwane sytuacje i ekspresowo wdrażane rozwiązania.

    Piotr Jerzy Wyrzykowski Silpol

  • MicrosoftTeams-image (3)

    Polecamy do współpracy agencję Lumo, która dba o nas kompleksowo. Zespół, który się nami opiekuje jest dla nas istotnym wsparciem. Często otrzymujemy propozycje niestandardowych działań, estymacje wyników i wyjaśnienia.

    Zuzanna Putka-Twardowska Putka


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes