Przejdź do treści

Pozycjonowanie stron internetowych
Świdnik

    Pozycjonowanie Świdnik to korzyści dla Twojej firmy

    Poznaj nasz autorski proces SEO

    • Profesjonalny audyt SEO

      Sprawdzimy Twoją witrynę – ocenimy, jakie są jej mocne i słabe strony. Na podstawie tej analizy ustalimy, jakie działania musimy wykonać, aby Twoja witryna spełniała wymagania wyszukiwarki Google. Wnioski, które wysnujemy, wykorzystamy w opracowywanej strategii.

    • Analiza konkurencji

      Kolejnym ważnym krokiem jest sprawdzenie Twojej konkurencji. Zweryfikujemy, jakie działania optymalizacyjne podjęto w przypadku stron, które uzyskały wysokie pozycje w Google. Upewnimy się również, na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się konkurencja i wybierzemy z nich te, które mogą Ci przynieść klientów.

    • Dobór i analiza słów kluczowych

      Za pomocą profesjonalnych narzędzi przeanalizujemy, jakie słowa kluczowe mogą przynieść klientów Twojemu biznesowi. Następnie ustalone frazy wykorzystamy podczas optymalizowania witryny. To dzięki odpowiedniemu dopasowaniu słów będziesz docierać do użytkowników Google, którzy szukają takich produktów lub usług, które oferujesz.

    • Przygotowanie strategii SEO

      Na tym etapie dysponujemy już wieloma danymi, które posłużą nam do opracowania strategii SEO, czyli planu działań. Ustalimy, jakie podejmiemy prace, aby witryna mogła osiągnąć wysokie pozycje w Google. Wyjaśnimy, jaki jest cel poszczególnych inicjatyw i co dzięki nim możemy osiągnąć.

    • Wdrożenie optymalizacji

      Działania optymalizacyjne obejmują m.in. wprowadzenie zmian w meta tagach, kodzie HTML, nagłówkach czy w plikach graficznych. Zadbamy też o przyspieszenie działania strony i wykonamy inne prace, dzięki którym robot Google będzie lepiej rozumieć Twoją witrynę.

    • Content marketing

      Obowiązkową pozycją w przypadku pozycjonowania jest rozwijanie contentu na stronie. Przeprowadzimy działania optymalizacyjne, które dotyczą wykluczenia wewnętrznej i zewnętrznej duplikacji, wprowadzimy do treści słowa kluczowe, dodamy nagłówki, a także rozwiniemy content, o ile on tego wymaga.

    • Link building

      Zdobędziemy linki tematyczne, w tym ze stron regionalnych, które prowadzić będą do Twojej witryny, co wpłynie pozytywnie na jej widoczność w Google. Przygotujemy również artykuły sponsorowane, które zostaną opublikowane w wartościowych serwisach. To może przyczynić się nie tylko do wzrostu widoczności, ale również bezpośrednio przełożyć się na zdobywanie klientów.

    • Google Moja Firma

      Ważnym krokiem w pozycjonowaniu lokalnym jest założenie wizytówki w usłudze Google Moja Firma, na którą internauci mogą trafić w wynikach lokalnych Google i w Google Maps. Dodamy wizytówkę, zoptymalizujemy ją, będziemy aktualizować i docelowo doprowadzimy ją na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

    • Weryfikacja i raportowanie działań

      Realizując prace monitujemy, czy są one wykonywane zgodnie z planem. Sprawdzamy, czy efekty wdrożeń są takie, jakich oczekiwaliśmy. Zdarza się, że w wyniku zmian w algorytmie musimy zmodyfikować przygotowaną strategię. Co miesiąc otrzymasz od nas raport, z którego dowiesz się, jakie wykonaliśmy prace optymalizacyjne i jak zmieniła się widoczność Twojej witryny.

    Skuteczne pozycjonowanie lokalne – zobacz, jak zoptymalizujemy Twoją stronę

    Pozycjonowanie stron w Świdniku cennik

    Agencja SEO Lumo – wybierz specjalistów