Przejdź do treści

Pozycjonowanie stron internetowych
Stalowa Wola

    Pozycjonowanie Stalowa Wola to korzyści dla Twojej firmy

    Poznaj nasz autorski proces SEO

    • Profesjonalny audyt SEO

      Sprawdzimy kondycję Twojej witryny pod kątem SEO. Ocenimy, jakie są jej mocne, a jakie słabe strony. Na tej podstawie określimy, jakich działań wymaga witryna. Uzyskane informacje będziemy wykorzystywać w kolejnych etapach pozycjonowania.

    • Analiza konkurencji

      Upewnimy się, jakie prace optymalizacyjne przeprowadzono w przypadku stron Twojej konkurencji. Zweryfikujemy profil linkowy, jak i pozycjonowane frazy, co pomoże nam ocenić, jak wiele pracy będziemy musieli wykonać, aby wyprzedzić Twoich rywali.

    • Dobór i analiza słów kluczowych

      Na podstawie danych z najlepszych na rynku narzędzi dopasujemy słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes – to zapytania, po wpisaniu których użytkownicy Google będą trafiać na Twoją ofertę.

    • Przygotowanie strategii SEO

      Mając już zebrane dane, przystąpimy do opracowania strategii SEO, czyli planu działań. Weźmiemy pod uwagę również informacje, które nam przekażesz. Przygotujemy rekomendacje zmian. Opiszemy, jaki jest cel poszczególnych prac i odpowiemy na Twoje pytania związane zaplanowaną kampanią. Będziemy Cię również informować o kolejnych krokach – o wszystkim dowiesz się z comiesięcznego raportu.

    • Wdrożenie optymalizacji

      Na tym etapie przystępujemy do realizacji planowanych prac. Przeprowadzimy szereg działań na Twojej stronie WWW, dzięki którym będzie ona spełniać wymagania algorytmu Google. Wdrożymy zmiany m.in. w meta tagach, w kodzie HTML, poprawimy szybkość ładowania się strony, a także zoptymalizujemy grafiki.

    • Content marketing

      W kampanii pozycjonowania Twojej strony ogromne znaczenie mają treści. Powinny być wysokiej jakości – poprawimy teksty, które będą tego wymagać. Wyeliminujemy duplikację wewnętrzną i zewnętrzną, a także wzbogacimy teksty o słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes.

    • Link building

      Kolejnym ważnym elementem kampanii SEO jest link building, czyli zdobywanie odnośników na stronach internetowych. Przede wszystkim postawimy na witryny lokalne oraz serwisy powiązane tematycznie. Takie linki nie tylko wpływają na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google, ale również mogą bezpośrednio przełożyć się na sprzedaż.

    • Google Moja Firma

      Dzięki usłudze Google Moja Firma wizytówka Twojej marki może pojawiać się w wynikach Google i w Google Maps. Założymy dla Ciebie taką wizytówkę, zoptymalizujemy ją i będziemy aktualizować. Jej powiązanie z Twoją stroną pozytywnie wpłynie na widoczność Twojej witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania.

    • Weryfikacja i raportowanie działań

      Po wdrożeniu zmian rozpoczniemy sprawdzanie ich efektywności. Upewnimy się, czy osiągnęliśmy oczekiwane rezultaty. Algorytm Google wciąż się zmienia, dlatego możliwe, że w trakcie kampanii będziemy musieli zmodyfikować nasze założenia. Po każdym miesiącu prac otrzymasz od nas raport, z którego dowiesz się, jakie działania optymalizacyjne przeprowadziliśmy i jak zmieniła się widoczność witryny.

    Skuteczne pozycjonowanie – zobacz jak zoptymalizujemy Twoją stronę

    Pozycjonowanie stron cennik Stalowa Wola

    Agencja SEO Lumo – wybierz specjalistów