Przejdź do treści

Pozycjonowanie stron internetowych
Gliwice

    Pozycjonowanie Gliwice szansa na rozwój biznesu

    Poznaj proces SEO – jak przebiega pozycjonowanie w Gliwicach

    • Profesjonalny audyt SEO

      Jest to jeden z pierwszych i najważniejszych kroków pozycjonowania stron. Na podstawie audytu strony określamy mocne i słabe strony Twojej witryny. Właśnie na tym etapie wyznaczamy newralgiczne punkty do zmiany czy poprawy. Weryfikujemy treści zamieszczone na stronie, jej strukturę czy aktualną widoczność.

      Audyt wyznaczy nam kierunek działania i pozwoli dokładnie zaplanować prace, które podniosą widoczność Twojej strony w Google. Celem audytu jest również zorientowanie treści, komunikatów na czytelnika i jednocześnie Twojego klienta.

    • Analiza konkurencji

      Analizowanie konkurencyjnych stron jest jedną z podstawowych czynności SEO. Zbadamy witryny, blogi czy serwisy konkurentów. Przeanalizujemy użyte słowa kluczowe czy linki. Zweryfikujemy, dlaczego inne serwisy wyświetlają się na wyższych pozycjach niż Twoja strona.

      Proces gromadzenia danych to pierwszy etap analizy. W drugim zweryfikujemy zdobyte informacje i na ich podstawie wprowadzimy optymalizacje. Takie działanie sprawi, że Twoja witryna, sklep czy blog najpierw dorówna konkurencji i stworzy warunki do jej wyprzedzenia.

    • Dobór i analiza słów kluczowych

      Słowa kluczowe są jednym z najważniejszych etapów usługi pozycjonowania strony internetowej. Za ich pośrednictwem trafiają na Twoją stronę potencjalni klienci. Słowa kluczowe to po prostu frazy, wyrażenia, którymi posługują się internauci, poszukując przedmiotu, usługi, miejsca czy firmy. Przykładem takiej frazy jest „pozycjonowanie Gliwice”.

      Nasz zespół to profesjonaliści, którzy dobiorą słowa kluczowe nie tylko na bazie danych konkurencji, ale także świetnie nawiązujące do profilu Twojej firmy. Takie działanie zwiększy ruch na stronie klientów bezpośrednio zainteresowanych Twoimi usługami.

    • Przygotowanie strategii SEO

      Strategia SEO to zbiór zadań, jakie wykonamy w celu poprawienia widoczności Twojej strony oraz zwiększenia ruchu na niej. Określamy czynności, jakie należy wykonać, następnie wyznaczamy czas niezbędny do ich wykonania i obieramy cele na poszczególne etapy kampanii.

      Lokalne pozycjonowanie może objąć swoim zasięgiem Gliwice i miasta ościenne, gdyż cała aglomeracja śląska to zbiór miast bezpośrednio sąsiadujących ze sobą. Czasem klient z sąsiedniego Zabrza ma bliżej do Twojej firmy w Gliwicach, niż w swoim mieście.

    • Wdrożenie optymalizacji

      Optymalizacja dotyczy działań na Twojej stronie, które poprawią jej widoczność w Google. Zoptymalizujemy kod źródłowy strony, wyselekcjonujemy odpowiednie słowa kluczowe dla poszczególnych zakładek czy produktów. Stworzymy nowe treści, atrakcyjne nie tylko dla robotów Google, ale przede wszystkim dla czytelnika.

      Możemy również opracować chwytliwe opisy produktów czy tekstów ofertowych. Taka optymalizacja powoduje, że strona jest czytelniejsza i atrakcyjniejsza dla klientów, a to znacząco wpływa na decyzje zakupowe.

    • Content marketing

      Działania na stronie możemy dopełnić unikalnym content marketingiem. Nasi specjaliści zadbają o artykuły sponsorowane, wpisy gościnne czy inne wartościowe publikacje. W pierwszej kolejności typowane są serwisy zewnętrzne ze względu na wartość dla algorytmów Google i czytelników.

      Im popularniejszy serwis, tym większą wartość przekaże Twojej stronie. Następnie dobierane są tematy, linki, słowa kluczowe, które przeniosą czytelników portalu na Twoją stronę. Wybrane serwisy są powiązane tematycznie z Twoją witryną, dlatego przekierują potencjalnych klientów, a nie przypadkowe osoby.

    • Link building

      Jest to jeden z najważniejszych procesów na stronie i na portalach zewnętrznych, którego nie możesz pominąć. Linki mogą kierować ruch do określonych zakładek na Twojej stronie. Przekierowują również czytelników zewnętrznych portali na Twoją stronę lub w poszczególne jej sektory.

      Dobierzemy starannie linki, aby pozytywnie wpłynęły na pozycjonowanie Twojej strony. Zadbamy również o to, by przekierowywały w prosty i wygodny sposób czytelników do odpowiednich miejsc.

    • Google Moja Firma

      Obecność Twojej firmy w Google Moja Firma jest bardzo ważna nie tylko dla widoczności strony w Google, ale także dla potencjalnych klientów. Jeśli nie masz wizytówki GMF, to nasi eksperci założą ją i zoptymalizują, dbając o najwyższe standardy.

      Wizytówka Google Moja firma pozwoli powiązać przedsiębiorstwo z adresem. Dzięki temu użytkownicy Google bezproblemowo odnajdą Twoją lokalizację, a do tego przeczytają krótką prezentację, wpisy, aktualizacje.

    • Weryfikacja i raportowanie działań

      Stawiamy na przyjazną współpracę z naszymi klientami, dlatego nasze działania są transparentne. Składamy co miesiąc raport z wykonanych prac, osiągniętych wyników. Z raportu dowiesz się, na jakim etapie prac jesteśmy i jakie wyniki osiągamy.

      Stale udoskonalamy nasze działania w ramach strategii, dlatego cały czas wprowadzamy niezbędne nowości, aktualizacje. Tutaj też informujemy Cię na bieżąco w ważnych sprawach. Oczywiście raport również pokazuje postępy w widoczności strony w Google.

    Zobacz jak zoptymalizujemy Twoją stronę

    Cennik pozycjonowania dla Gliwic

    Agencja SEO Lumo – wybierz specjalistów