Przejdź do treści

Bezpłatna wycena

  • Zdobądź więcej zamówień i klientów
  • Wygodna współpraca i obsługa od A do Z
  • Pogłębione zrozumienie Twojego biznesu
  • Skuteczne i przetestowane metody
  • Skontaktujemy się w 24h
  • Wolisz telefon?

Zaufało nam ponad 200 firm, a w tym:

Wypełnij formularz i wyślij

Zaufało nam ponad 200 firm, a w tym:

Partnerstwa to bezpieczeństwo:

Opinie klientów

  • „Nigdy nie mieliśmy tak dobrej współpracy z żadną agencją.”

    Małgorzata Jania Asklepios

  • „Zespół, który się nami opiekuje jest dla nas istotnym wsparciem.”

    Zuzanna Putka-Twardowska Putka

  • Logo firmy SILPOL

    „Stuprocentowe zaangażowanie w nasz biznes.”

    Piotr Jerzy Wyrzykowski Silpol

  • „Jestem przekonana, że trudno trafić lepiej. To prawdziwi profesjonaliści.”

    Dorota Lasek Vet Expert

Jeden z klientów 2 lata temu: “Byliście moją czwartą agencją i szczerze mówiąc, nie sądziłem już, że znajdę dobrego partnera.”

Miło nam poinformować, że ten klient wciąż jest z nami! 🙂

I to znakomity przykład tego jak działamy. Kiedy duże i oskryptowane agencje marketingowe zawodzą, na scenę wchodzi Lumo. Jesteśmy mniejsi, jesteśmy elastyczni, jesteśmy odważni. Stanowimy wspólnotę ludzi, którzy razem posiadają kompletne kompetencje w zakresie reklamy digital. Budujemy kampanie Google i Meta Ads, pozycjonujemy strony, obsługujemy social media, działamy w marketplace`ach i z kampaniami programmatic oraz ustawiamy analitykę.

Wychodzi nam lepiej dzięki zaangażowaniu. Wchodzimy głęboko w biznes klienta, bo doświadczenie nauczyło nas, że wykręcamy wtedy lepsze wyniki. Mamy pełną świadomość tego, że nie zarobimy więcej, jeżeli Ty nie zarobisz więcej.

W efekcie masz po swojej stronie partnera z determinacją in-house, ale w wygodnym i elastycznym rozliczeniu agencyjnym.

Jeżeli chcesz mieć pewność, czuć się dobrze z wynikami i cieszyć się komfortem pełnego wsparcia, wtedy wybierasz nas. Jeżeli jesteś gotowy na eksperymenty albo liczysz na szczęście – wtedy wybierasz innych.

My nie wierzymy w szczęście. Wierzymy, że dobre i powtarzalne wyniki biorą się z pracy, zrozumienia Twojego biznesu, kompetencji i szczerości. Tworzymy bezpieczne i przewidywalne metody pozyskiwania klientów, byś mógł cieszyć się stabilnym rozwojem swojej firmy.

A przy okazji bardzo się lubimy z naszymi klientami! 😉

Dlaczego marketing internetowy?

Marketing internetowy to kluczowa metoda pozyskiwania nowych klientów dla firm. Wspiera przewidywalne prowadzenie biznesu i zapewnia stały dopływ klientów co wzmacnia poczucie stabilności i bezpieczeństwo w dynamicznych czasach. Względem tradycyjnych metod, niesie on wiele korzyści, które sprawiają, że z roku na rok, inwestycje w reklamę w internecie rosną o kilkanaście procent. Kluczowe zalety to:

Elastyczność budżetowa, która pozwala na reklamowanie się w Google Ads czy Meta Ads. Działasz w takich ramach finansowych, na jakie aktualnie możesz sobie pozwolić. Wielka triada tradycji reklamowej czyli telewizja, prasa i radio, była dostępna tylko od określonego pułapu finansowego. W Internecie możesz docierać do precyzyjnej grupy odbiorców, dzięki czemu oszczędzasz pieniądze i podnosisz skuteczność kampanii.

Mierzalność efektów, pozwala nieustannie optymalizować reklamy płatne, jak i pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego, by podnosić skuteczność działań. W innych nośnikach reklam, mierzenie już nie jest takie proste. Jeżeli czegoś nie kontrolujesz, to nie jesteś też w stanie tego poprawiać.

Szybkość wdrożenia, która deklasuje inne metody. Kampanie w Google Ads czy Meta Ads tworzy się w przeciągu około tygodnia i już od dnia zero mogą pozyskiwać dla Ciebie klientów. Podobnie w przypadku Pinteresta, TikToka czy LinkedIna. Inaczej rzecz się ma tylko w przypadku pozycjonowania, które bardziej przypomina inwestycje. SEO to maraton, gdzie działasz dzisiaj, by odczuć wyniki za np. 3-6 miesięcy. Długofalowo jednak, może to być jedna z najtańszych metod pozyskiwania klientów dla Twojej firmy.

Targetowanie tych grup, które są potencjalnie najbardziej kaloryczne dla Twojej firmy. Dzięki analityce internetowej i informacjom dostępnym w panelach Google Ads czy Meta Ads, możemy dowolnie komponować grupy odbiorców pod względem demograficznym czy ostatnich zachowań w Internecie. Precyzujemy grupy, które są potencjalnie najbardziej zainteresowane Twoim produktem czy usługą. To pozwala oszczędzać budżet, maksymalizując zwrot z inwestycji w reklamę.

Docierasz do klientów na różnym etapie lejka, bo w internecie możesz budować i kampanie świadomościowe, jak i typowo sprzedażowe. Możesz powracać reklamą do porzuconych koszyków, możesz inspirować działaniami contentowymi, możesz kierować bezpośrednio do formularzy, a możesz też promować filmy. Metod jest mnóstwo i każdorazowo dopasowuje się je do strategii i celów biznesowych.