Bezpłatna wycena
-
Zdobądź więcej zamówień i klientów
-
Wygodna współpraca i obsługa od A do Z
-
Pogłębione zrozumienie Twojego biznesu
-
Skuteczne i przetestowane metody
-
Skontaktujemy się w 24h
-
Wolisz telefon?
Zaufało nam ponad 200 firm, a w tym:

Zaufało nam ponad 200 firm, a w tym:
Partnerstwa to bezpieczeństwo:
Opinie klientów
-
„Nigdy nie mieliśmy tak dobrej współpracy z żadną agencją.”
Małgorzata Jania Asklepios
-
„Zespół, który się nami opiekuje jest dla nas istotnym wsparciem.”
Zuzanna Putka-Twardowska Putka
-
„Stuprocentowe zaangażowanie w nasz biznes.”
Piotr Jerzy Wyrzykowski Silpol
-
„Jestem przekonana, że trudno trafić lepiej. To prawdziwi profesjonaliści.”
Dorota Lasek Vet Expert
Dlaczego marketing internetowy?
Marketing internetowy to kluczowa metoda pozyskiwania nowych klientów dla firm. Wspiera przewidywalne prowadzenie biznesu i zapewnia stały dopływ klientów co wzmacnia poczucie stabilności i bezpieczeństwo w dynamicznych czasach. Względem tradycyjnych metod, niesie on wiele korzyści, które sprawiają, że z roku na rok, inwestycje w reklamę w internecie rosną o kilkanaście procent. Kluczowe zalety to:
Elastyczność budżetowa, która pozwala na reklamowanie się w Google Ads czy Meta Ads. Działasz w takich ramach finansowych, na jakie aktualnie możesz sobie pozwolić. Wielka triada tradycji reklamowej czyli telewizja, prasa i radio, była dostępna tylko od określonego pułapu finansowego. W Internecie możesz docierać do precyzyjnej grupy odbiorców, dzięki czemu oszczędzasz pieniądze i podnosisz skuteczność kampanii.
Mierzalność efektów, pozwala nieustannie optymalizować reklamy płatne, jak i pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego, by podnosić skuteczność działań. W innych nośnikach reklam, mierzenie już nie jest takie proste. Jeżeli czegoś nie kontrolujesz, to nie jesteś też w stanie tego poprawiać.
Szybkość wdrożenia, która deklasuje inne metody. Kampanie w Google Ads czy Meta Ads tworzy się w przeciągu około tygodnia i już od dnia zero mogą pozyskiwać dla Ciebie klientów. Podobnie w przypadku Pinteresta, TikToka czy LinkedIna. Inaczej rzecz się ma tylko w przypadku pozycjonowania, które bardziej przypomina inwestycje. SEO to maraton, gdzie działasz dzisiaj, by odczuć wyniki za np. 3-6 miesięcy. Długofalowo jednak, może to być jedna z najtańszych metod pozyskiwania klientów dla Twojej firmy.
Targetowanie tych grup, które są potencjalnie najbardziej kaloryczne dla Twojej firmy. Dzięki analityce internetowej i informacjom dostępnym w panelach Google Ads czy Meta Ads, możemy dowolnie komponować grupy odbiorców pod względem demograficznym czy ostatnich zachowań w Internecie. Precyzujemy grupy, które są potencjalnie najbardziej zainteresowane Twoim produktem czy usługą. To pozwala oszczędzać budżet, maksymalizując zwrot z inwestycji w reklamę.
Docierasz do klientów na różnym etapie lejka, bo w internecie możesz budować i kampanie świadomościowe, jak i typowo sprzedażowe. Możesz powracać reklamą do porzuconych koszyków, możesz inspirować działaniami contentowymi, możesz kierować bezpośrednio do formularzy, a możesz też promować filmy. Metod jest mnóstwo i każdorazowo dopasowuje się je do strategii i celów biznesowych.





