Przejdź do treści

Case studies

Z pasji do ludzi – jak zbudowaliśmy społeczność wokół marki Brand Masterzy

O projekcie

Od pierwszego spotkania poczuliśmy wspólną dynamikę i ogromny potencjał tego projektu – z jednej strony wymagający, a z drugiej idealnie skrojony pod nasze kompetencje. Cel był jasny: stworzyć komunikację, która zbuduje wśród kilku grup docelowych świadomość, na czym polega praca Brand Mastera i aktywnie zachęci ich do aplikowania do zespołu.

Zespół Brand Masterzy od 2017 roku specjalizuje się w prowadzeniu kampanii promocyjnych dla produktów z portfolio British American Tobacco. To często praca w terenie (eventy, outdoor), a ludzie stojący za marką Brand Masterzy są jej prawdziwą siłą napędową.

Założenia i cele współpracy

Stworzenie spójnej i autentycznej komunikacji marki w social media

Zbudowanie rozpoznawalności marki i dotarcie do jej odbiorców

Intensywne promowanie ofert pracy na Facebooku i Instagramie

3 miesiące przyniosły imponujące rezultaty

  • Tyle razy wyświetlono nasze kreacje

    >9 mln

  • Z tyloma użytkownikami weszliśmy w interakcje

    37 tys.

  • A tyle osób zaaplikowało o pracę

    >450

Jak to osiągnęliśmy?

  • 1

    Dokładnie poznaliśmy markę – określiliśmy jej unikalne wartości

    Dzięki rozmowom z pracownikami i analizie stylu działania, określiliśmy DNA marki i już wiedzieliśmy jak się komunikować. Postawiliśmy w przekazie przede wszystkim na naturalny głos zespołu. Autentyczne emocje, wydarzenia i ludzie.

  • 2

    Stworzyliśmy strategię komunikacji na Facebooku i Instagramie

    Opartą przede wszystkim o storytelling. Spójną, ale elastyczną, by trafiać do różnych grup odbiorców. Brand Master to członek zespołu z misją i wyjątkową pasją do działania.

  • 3

    Zadbaliśmy o wyróżniający się design i różne formaty kreacji

    Tak, aby wyróżnić markę na tle mocnej konkurencji. Stworzyliśmy posty, rolki i relacje, które angażują, integrują i budują zaufanie do marki.

  • 4

    Uruchomiliśmy skuteczne kampanie trafiając do konkretnych grup odbiorców

    Wykorzystując formaty statyczne oraz wideo, testując różne konfiguracje targetowania reklam i omijając standardowe ograniczenia systemów reklamowych.


Porozmawiajmy o tym, jak rozwinąć
Twój biznes