Szukamy kogoś, kto ma analityczny umysł, lubi poszukiwać odpowiedzi i badać, co można zrobić lepiej. Usprawniacza, dociekacza, rozwiązywacza dylematów. Wszystko to w obszarze kampanii Google Ads - czy brzmi to jak Twój opis?Dołącz zatem do nas i zostań na dłużej!
Twoje zadania:
Przygotowywanie strategii kampanii Google Ads dla naszych kluczowych klientów,
Pełna odpowiedzialność za wdrażanie, prowadzenie i optymalizację kampanii Google Ads dla klientów,
Planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w sieciach kontekstowych,
Od czasu do czasu – stworzenie fajnego raportu,
Analiza efektywności kampanii,
Chcemy, byś dam dał:
Doświadczenie w optymalizacji kampanii Google Ads,
Umiejętność planowania sensownej kampanii, która realnie dociera do klienta,
Płynne, zaawansowane poruszanie się w obszarze Google Analytics 3 i Google Tag Managera,
Znajomość różnych narzędzi służących do optymalizacji działań w Internecie (HotJar, Search Console, Data Studio, itd.),
Umiejętność dopasowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzania testów A/B, np. Google Optimize,
Analityczny umysł, który pozwala zrozumieć ścieżki konwersji i zachowania użytkowników na stronach internetowych,
Dobrą znajomość języka angielskiego,
„Team spirit” na poziomie pozwalającym dobrze odnaleźć się w zespole
Miło spojrzymy na:
Znajomość D&V 360, Adform, Critero, Google Analytics 4.
Co damy od siebie:
Realną możliwość rozwoju w jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w kraju, w której staniesz się częścią unikatowych projektów z możliwością wykazania się,
Pracę z sensowną, przyjazną ekipą, z którą przebywanie to sama przyjemność (naprawdę!),
Świetne, klimatyczne biuro – willa z ogródkiem na Mokotowie,
Masę benefitów – MultiSport, Enel-Med i jeszcze trochę… 🙂
Szukasz miejsca na stałe, gdzie dba się o dobrą atmosferę oraz przejrzystą komunikację?