Szukamy kogoś, kogo kręci świat digitalu, chce poznać branżę, a do tego uwielbia pracę z klientem. Szukamy serdecznej, ale i asertywnej osoby, czującej flow z klientem - czy brzmi to jak Twój opis?
Dołącz zatem do naszego teamu, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać!
Twoje zadania:
Odpowiadanie na pytania i udzielanie klientom wsparcia,
Współpraca z zespołami technicznymi, które prowadzą kampanie klientów,
Opracowywanie strategii kampanii Google Ads wspólnie z zespołem technicznym,
Planowanie i organizacja swojego czasu pracy i kontaktów z klientami,
Spotkania online i na żywo z klientami,
Analiza efektywności kampanii, proponowanie rozwiązań biznesowych dla klienta.
Chcemy, byś nam dał:
Swoje oświadczenie w obsłudze klienta B2B,
Wysokie umiejętności komunikacyjne,
Odpowiedzialność, zaangażowanie i samodzielne zarządzanie swoim czasem, tak, aby było skutecznie i terminowo,
Zapał do nauki i rozwoju w obszarze digital marketingu,
„Team spirit” na poziomie pozwalającym dobrze odnaleźć się w zespole.
Co damy od siebie:
Możliwość rozwoju w jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w kraju, w której staniesz się częścią unikatowych projektów z możliwością wykazania się,
Pracę z sensowną, przyjazną ekipą, z którą przebywanie to sama przyjemność (naprawdę!),
Pracę w trybie hybrydowym (2/3 dni w tygodniu pracy z biura),
Świetne, klimatyczne biuro – willa z ogródkiem na Mokotowie,
Pakiet naszych benefitów – MultiSport, Enel-Med, Wigilia i Wielki Piątek dodatkowo wolne, wsparcie psychologiczne i jeszcze trochę… 🙂
Szukasz miejsca na stałe, gdzie dba się o dobrą atmosferę oraz przejrzystą komunikację?